Advertenties


Montage probleem v-maxx schroefset.

Gestart door Brouwertje, 18 juli 2012, 21:59:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Renegade (Mark)

zo laag kun je m waarschijnlijk niet schroeven, anders gaan mn kw voorpoten der voor volgend seizoen onderuit en komt er v-maxx onder !-!

mark

@ mark  Uhm ik heb de vmaxx bijna op het hoogst staan en dan is mijn megane alsnog 40 mm verlaagt. Ik kan die onderste ringen nog minstens 15 cm naar beneden schroeven.  !-! (ik zal als ik haar binnenkort weer op de brug heb wel ff een foto maken)

mark

#92
Om je ff snel een idee te geven heb ik nog ff snel wat plaatjes geschoten





Hier kun je duidenlijk zien dat nog een heel stuk lager kan gaan  !-!  >:D

(En zeker als je vergelijkt met die foto waar ik ze nog in de doos had  >:D )

Brouwertje

Het heeft ff geduurd. Maar ook bij mij zitten ze er zonder problemen onder. Die kunstof ringen besteld en gaan. Alleen de bevestiging van de bedrading van de abs en de brakesnake moest aangepast worden. Staat wel super zo. Niet meer dat enorme gat aan de bovenkant van de band. Miss laat ik hem nog wel een cm zakken. Ff aankijken hoe dit gaat.

mark

Ik moet wel zeggen die glijlagers werken perfect, alleen soms als ik dan moet keren of iets schuin over een drempel moet dan hoor ik "tok". Dan schieten de veren iets over de glijlagers, verder werkt het perfect  !-!

En verder van de zomer weer een stukkie zakken als ik de achterkant los krijg  !-! (nieuwe poging)

Rick Santbergen

Citaat van: Renegade (Mark) op 14 november 2012, 19:14:57
zo laag kun je m waarschijnlijk niet schroeven, anders gaan mn kw voorpoten der voor volgend seizoen onderuit en komt er v-maxx onder !-!

Niet doen, KW kan lager bij de Meg 1

mark

Ik heb het idee dat mijn megane met de vorst een heel stuk stugger is dan als het een graadje of 10 is. (niet dat ik dat niet erg vind ofzo maar toch  :) )

Ik heb nu bijna geen veerweg meer, maar dat zal wel aan de dikte van de olie in de schokbrekers liggen neem ik aan.
(dat die dikker word door de vorst  ;) )

Is jullie dat ook toevallig opgevallen?

Brouwertje

Dat is mij niet opgevallen. Wel dat ik veel vaker TOK hoor als die veren verspringen zwaar irritant. Wacht het ff af wat ze gaan doen als het weer warmer word. Prut glijlagers ;)

Heatzone (Mark)

Die van mij liggen nog in de schuur in de doos  ;(

Brouwertje

Daar horen ze niet. ;)
zoveel werk is het niet.

Heatzone (Mark)

haha, nou koud is het wel! Heb ook geen veerspanners thuis liggen, dus ik wacht wel tot het beter weer wordt :P


Renegade (Mark)

Nieuwe veren zakken altijd nog een klein stukje na onder belasting, misschien dat het daardoor komt dat de veerweg iets korter is geworden :)

Brouwertje

Voor je schroefset heb je geen veerspanner nodig. Behalve als je de originele veerschotel van je standaard veerpoten demonteerd. Koud is het idd wel.

Heatzone (Mark)

Heeft iemand trouwens een afbeelding voor mij van de originele topschotels en lager en hoe die vastzitten aan de v-maxx veerpoten?

Heatzone (Mark)

Hoe heb jij dit dan gedaan Brouwertje? Als je geen originele topschotels heb gebruikt?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev