Advertenties


Klets maar raak DEEL 175

Gestart door Stefan, 15 februari 2012, 14:13:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Felix

@ Tedo,
Die lampjes komen uit een sloopbedrijf uit Amersfoort (Iets met Ham), ben ook nog bij een sloop in Woerden (Carmix) geweest voor motorkapisolatie :)

Rogier

Een vraagje aan het bestuur.

Er was laatst verteld dat het bestuur van RTC contact had opgenomen met ons, is hier al wat meer bekend over wat er mee gaat gebeuren ? Is er al contact geweest of is het verwaterd ??


Tedo

@perslucht: hebben ze op die sloperijen nog leuke dingen liggen voor een redelijke prijs? Mijn 1.6 16V heeft standaard ook geen geluidsisolatie onder de motorkap, de 2.0 16V wel.

Felix

Die isolatie heb ik uit Woerden, daar ligt er nu nog een op een Peugeot. Je moet ze nog wel met een soort kunststof popnageltjes/hollewand pluggen bevestigen, want die originele kan je onmogelijk verwijderen zonder ze te slopen.

Bij een andere sloop in Amersfoort lagen nog een aantal dCi kappen. Die schijnen ook te passen. Ik heb de eerste de beste 1.6 kap meegenomen, dus ik weet niet of er nog meer liggen.
Als ik er nog 1 tegen kom ergens, dan neem ik er wel een voor je mee!

Tedo

In Woerden staat een zwarte sloop 2.0 16V hatchback, daar heb je 'm zeker van? Inderdaad lastig te verwijderen, die dingen.

En wat bedoel je precies met kappen?

Felix

#81
Oh ja, ik heb om een of andere reden aangenomen dat je nog zo'n afdekkap zocht voor een 1.6 (zie foto).



Weet niet waarom. Maar dat bedoel ik dus met kappen :P
Die zwarte 2.0 staat er idd. Er valt niet veel aan te plukken hoor, het blok is er uit en de voorbumper is weg. Binnen is alles losgetrokken.

Weet iemand trouwens of het makkelijk is om die handremhendel te verwijderen?

Dirk Kuipers

Citaat van: Rogier op 18 februari 2012, 10:38:37
Een vraagje aan het bestuur.

Er was laatst verteld dat het bestuur van RTC contact had opgenomen met ons, is hier al wat meer bekend over wat er mee gaat gebeuren ? Is er al contact geweest of is het verwaterd ??

Rogier.
Het is net andersom. Wij hebben contact gezocht met RTC. Of eigenlijk ik.
Er is nog steeds geen afspraak geweest wat meerdere oorzaken heeft.

Tedo

@perslucht; nee, die kappen heb ik wel. Toch bedankt!

Hoe gaat dat in zijn werk bij de sloper; mag je zelf auto's strippen, of...?

Roadkill (Michiel)

@ Tedo:Dat verschilt nog al per demontagebedrijf (sloper is zoooo 1990 :D) bij de een mag je zelf plukken de ander heeft alles netjes gesorteerd liggen. Zelf plukken word m.i. steeds minder,word dan ook erg makkelijk om kleine onderdeeltje vergeten af te rekenen,en ze zitten ook met aansprakelijkheid bij eventuele ongelukjes.

Net nog een pakketje in ontvangst mogen nemen van benjamin,helemaal top!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Nee die 5 mm spacers wilde die niet onder zijn Meg vandaan schroeven...  :cry: dus dan de 15mm maar :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Felix

#88
@ Tedo,

Ja, ik heb gewoon vriendelijk gevraagd of ik wat spulletjes kon verzamelen uit die wrakken. Afspraak was dat ik van de deuren af zou blijven en dat ik aan het eind ff voor een prijsje kwam vragen. Blijkbaar vertrouwde ze me wel :P

peterm75

Bij deze iedereen bedankt voor alles wat ik heb kunnen vinden m.b.t. mijn probleem.

Mijn Megane Break 1.6 16v RXT had te hoog toerental stationair en soms stotteren.

Bleek dus idd de Stappenmotor te zijn.

Dankzij dit forum het eerste wat ik heb vervangen en direkt raak :)

Dus nogmaals bedankt ;)

Peter.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev