Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 30

Gestart door matthew, 16 juni 2008, 23:49:38

Vorige topic - Volgende topic

Marc Brouwer

Citaat van: RS50Jochem op  5 juli 2008, 00:13:31
Ik meen dat in het verleden al meermaals aangegeven is door Marc dat het niet de bedoeling is om in dit topic berichten te plaaten zoals hierboven.. Je krijgt alleen maar zinloze berichten die diegene z'n ego zal boosten maar niks ten behoeve van dit topic dienend zijn.. Het gaat namelijk om wat je gekocht danwel gemonteerd hebt..! Geen van beide is te herleiden uit de berichten die je post Peter..

Mocht je nou nog vertellen wat je gekocht hebt maar misschien doe je dat Donderdag en 2 weken later na de koffie komen de foto's..  8)7

Goed geluisterd Jochem.....  :D !-!

Maar laten we weer back on topic gaan en sneakpreviews vermijden. Gewoon plaatsen als je iets gekocht hebt en dan met natuurlijk het liefst met een goede en duidelijke foto. Zo kunnen we allemaal genieten.  !-!
"We Shall Not Be Moved"

tjakobs

Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

cabriolet

vandaag maar even een cupra lip besteld 25 euro inc. btw

peterachterop

Bij deze de plaatjes.

!-!

traffic.gif
Eerst 2 dagen aan het schuren, tot 1200 waterproof.

traffic.gif
Primer en filler.

traffic.gif
Net na het spuiten van de kleur en 4 lagen blanke lak.

traffic.gif

rs50jochem

Staat een stuk mooier.. Wanneer ga je hem nu echt verlagen..?

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Robin

harm

vanmorgen m'n nieuwe velgen gemonteerd  8)
traffic.gif
sorry, maar nog geen tijd gehad om de auto te wassen
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Robin

Staat wel dik :)

Ik zelf heb gister black lexus lichten gemonteerd, zal vnvnd of morgen ff foto plaatsen..

Klaas

mooi harm. en nou nog zakken he ;) .. volgend jaar geen gezeik bij de ingang van drogeham zo natuurlijk ;)

harm

dat gaat ook zeker nie gebeuren, maar je weet wat ik toen tegen die kerel zei toch? hij vond dat er geen standaard maar alleen speciale auto's naar binnen mochten waarop ik de beste man maar even gezegd heb dat dit ook een speciale auto was! zegt ie; hoezo?? ik zeg dit is een Mégane!!!!!!! 8)7
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Klaas

Citaat van: harm op 11 juli 2008, 13:29:54
dat gaat ook zeker nie gebeuren, maar je weet wat ik toen tegen die kerel zei toch? hij vond dat er geen standaard maar alleen speciale auto's naar binnen mochten waarop ik de beste man maar even gezegd heb dat dit ook een speciale auto was! zegt ie; hoezo?? ik zeg dit is een Mégane!!!!!!! 8)7
:D

Robin

Ok van de week dus de black lexus, vanochtend dan ook mijn mistlichten vervangen voor strobo's :)

Robin

Waar zie jij geen megane's dan?

Of bedoel je de cupra van peter?

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev