Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Maikel

Hallo, ik zal me eventjes voorstellen.

Ben Maikel, 20 jaar en woon in Tilburg, werkzaam in Etten-Leur als productie medewerker :)
Sinds maart 2010 ben ik in bezit van een Megane Coupé fase 2 2.0 16V IDE ( tot nu toe nog geen problemen gehad die hier op het forum staan gelukkig! :D )
Er moet nog veel gebeuren aan de auto want het een en ander werkt niet (motorisch gelukkig wel!) maar gaat helemaal goedkomen!

Mvg. Maikel
aka. Blackwuppie :)

Maikel

Karin

Fubar (Marcel)

TOPPIE  !-!!! Wéér eentje erbij _o_ 8) --

Foto's?
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Maikel

foto's zullen binnekort wel komen ;)

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Maikel

Ik plaats eventjes 2 foto's van mn auto :)

traffic.gif
Andere koplampen heb ik al inhuis maar moeten er nog steeds in weet alleen nog niet precies waar aan te sluiten :(
Het zijn Angeleyes die erin komen :)

traffic.gif
Zit nog te twijfelen om er zwart ipv chroom erin te zetten aangezien koplampen ook zwart zijn en auto natuurlijk ook :)

Verder is het een en ander al veranderd: Green openlucht filter, heldere knipperlicht glaasjes, audio ( waar ik nog mee aan de gang ga, inbouwen dus ) :D

Colin

Welkom, angeleyes is gewoon even goed kijken en logisch nadenken !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

Welkom, ik zou inderdaad de achterlicht vervangen voor de zwarte versie ;) verder ziet ie er netjes uit !-! heb je toevallig op 10 april wat te doen :P kan je met de club mee na een meeting in nijkerk ;)

Joey Voormolen

ziet er al goed uit zou ook voor donkere achterlichten  gaan ja
Lowered M3C GT

Maikel

@ Rogier

Had al iets over die meeting gelezen alleen dan moet ik helaas werken :( anders was ik wel gekomen :) zal kijken of ik er bij een andere meeting wel bij kan zijn.

Zal binnekort dan maar is andere achterlichte bestellen :D

Fubar (Marcel)

Citaat van: Rogier op 31 maart 2011, 15:39:16
Welkom, ik zou inderdaad de achterlicht vervangen voor de zwarte versie ;) verder ziet ie er netjes uit !-! heb je toevallig op 10 april wat te doen :P kan je met de club mee na een meeting in nijkerk ;)

Met deze kentekenplaten kom je denk ik niet in Nijkerk aan :police: :police: :D :D
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rogier

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev