Advertenties


RTC openingsmeeting 2009---> zondag 5 april 2009

Gestart door Mark Coupe, 25 januari 2009, 12:49:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Ook hier weer terug in het zuiden des lands. Was een geslaagde dag met een lekker weertje. Veel leuks gezien en gehoord. Al met al een goede dag. Was ook leuk om eens met wat nieuwe leden te praten.

Michel en Mariska nogmaals gefeliciteerd! !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Arno

Beste mensen van de Megane Club, hartelijk bedankt voor de opkomst! Hoop dat jullie het wat vonden en natuurlijk tot een volgende meeting!!  !-!

Marissie

dank jullie wel, ik ben ook weer thuis.. zou eigelijk nog ff naar de film maar ging helaas niet door want vaders moet er vannacht om 4 uur alweer uit dus werd een beetje laat.. ik heb ook weer een leuke dag gehad, mooi weertje en weer een aantal mensen gesproken..  :)
michel jij ook nogmaals gefeliciteerd met je prijs  :q

Dirk Kuipers

Nogmaals gefeliciteerd met de prijzen.
Was weer leuk vandaag!

drbiqs

Mag wel zeggen dat het een geslaagde dag was,leuk is wat mensen te zien in het eggie dan alleen maar op het forum. !-!
En Michel en Mariska gefeliciteerd met de prijzen,welverdiend mag ik wel zeggen. !-!
PS
En Michel nog bedankt voor de speakers,klinken lekker  !-!
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

paikey

Zo mensen van het goede leven,ook ik ben weer terug in het zuide.
Heb egt genoten van deze dag,lekker weer en goed georganiseerd !-!
Maris en michel nogmaal gefeliciteerd met de pijze!!!
Heb net ook maar gelijk ff de foto's geuplaud voor jullie (al zijn het nie hele beste...)

http://www.mijnalbum.nl/Album=AD6UNUOW

Allemaal bedank voor de gezellige dag  !-!

Alex Verloop

#201
Vond het een geslaagde meet! Grote opkomst en een aantal (voor mij) nieuwe gezichten gezien vandaag  !-!.

Maris & Michel; Feli ;)

Welke prijzen hebben jullie gewonnen btw?

PS: ik zit vanaf morgenvroeg voor 4 dagen dans La France, dus mijn pics komen vrijdag ;)

michel81

zo mensen was zeker een mooie dag en heb me erg vermaakt.
veder wel wat mensen gesproken maar geen rondje gedaan maar dat heb je als je zo moet poetsen he :P.
veder allemaal bedankt voor de reaktie's op 1e plaats en ben erg blij met de carclean bon :).
en maris jij ook nogmaals gefelicivlapstaart met je 1 plaats was je nagelset nog leuk.

matthew

Was een geslaagde dag,ik heb wel rondje gelopen en ik vind het geweldig met alleen maar Renaults :) haha.Als ik de ruimte had en het geld natuurlijk l- dan had nog een 5 gt en een williams en een coupe erbij,zeg maar alles wat vandaag in overvloed was.

Alleen jammer dat je op winterbanden kunt winnen :neen: haha grapje Michel. ;)

Nog gefeli Mariska en Michel. !-!

Robin

Zo was al ruim weer thuis, net naar Fast & Furious geweest, top film!

Het was inderdaad een geslaagde dag, zonnetje kwam er even lekker door, heb wat hoofden bij namen (en auto's) kunnen plaatsen :)

Michel en Maris nogmaals gefeli ;)

Michel, ik upload nu je dildo-draak ;) :D
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Marissie

michel dat nagelsetding was echt nix 1 of andere stempel maar maakt nie uit kan er wel iemand blij mee maken denk  ;)

Michel Cijs

was leuk om weer wat bekende gezichten te zien en een hele hoop fraaie renaults!

was ook heerlijk weer Y

mariska en michel ook nog proficiat!

Jaap de Jong

Hoi iedereen, vond het super om weer eens bij een meeting te zijn. Was gezellig en de opkomst was super. Tot een volgende meeting! ;)

Robin

Citaat van: Jaap de Jong op  6 april 2009, 10:35:30
Hoi iedereen, vond het super om weer eens bij een meeting te zijn. Was gezellig en de opkomst was super. Tot een volgende meeting! ;)
Je hebt je sterretjes weer terug zie ik? ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev