Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 26

Gestart door matthew, 14 januari 2009, 23:14:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dirk Kuipers


Michel Cijs

misschien de hydraulische klepstoters dirk.....

maar misschien dan de interne update van het blok toch maar doen, als ie in elkaar zit dan heb je er het meeste schik van Y

matthew

Dat is inderdaad balen dirk,ik zou er ook niet mee doorrijden kan alleen leiden tot meer schade misschien.

@Nico nou ligt lekker plat zo,succes in ieder geval met je project.

@Alex ,ik ben zelf niet zo'n fan van dakraampjes (gaan altijd lekken op den duur),maar ik vermoed dat het ook weer te maken gaat hebben voor een stukje zicht van boven in je interieur(waar ik toch ook wel benieuwd naar ben)


Decepticon#1

He Dirk wat kloten man! Jij moet echt engelengeduld hebben. We hebben hier pech met een stuk carbon, waar we ook simpel van worden! Na ja, er zijn altijd mensen die het zwaarder hebben zie ik nu wel weer. Succes ermee Dirk. PS: ik kom binnenkort even een keer kijken! En als ie dan rijdt, dan wil ik wel even mee een blokkie om!

lúk

filmpje ziet er goed uit dirk vet  !-! klote dat je nu volgende probleem weer hebt  :x
suc6 er mee. hoop dat je nu tog x lang kan gaan rijden als het weer gemaakt is  ;)

Dirk Kuipers

Nou nee, geen engelengeduld hoor. :P
Maargoed, als je aan zoiets begint weet je natuurlijk dat het problemen met zich mee kan brengen..

Eerst maar weer eens kijken wat de schade is... Dan maar weer een plannetje uitstippelen..
Het blok helemaal uptunen van binnen is erg leuk, maar ook niet goedkoop. Naast de aanschaf van zuigers, drijfstangen en andere accesoires zit je ook nog met zaken als de motor laten balanceren, enzovoort..
Toevallig mensen die weten welke bedrijven spullen hebben voor renaults? Bijvoorbeeld andere drijfstangen met zuigers, betere lagers en dat soort dingen?


Dirk Kuipers

Die had ik al.. :P
Beetje vergelijken is nooit verkeerd natuurlijk.. ;)
Maar bedankt!


Michel Cijs


Alex Verloop

@Dirk biesheuvel & powerkings :)

Succes met de repairs maar Dirk. Je bent nu al dusdanig ver, dat het einde echt al in zicht is!

@Matthew, dit is een after-market raam (Zoals ik van jan heb begrepen). deze valt dus niet IN het dak, maar valt met het rubber over het gat in dak heen met ong. 0.8cm. Deze rand wordt nog afgekit, dus daar komt geen water doorheen :).

Zaterdag & zondag meer pics van het interieur. Eerst even de peug servicen van het weekend !-!

Lammert

@ peter van de rmeij

ziet er super vet uit man , echt strak! , binnenkort transformers 2 in de bios ik geloof 1.5 maand nog , heb er zin in ;)
tuning is an art

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev