Advertenties


18 mei Underground meeting (bovengronds) Emmer-compascuum

Gestart door Decepticon#1, 15 mei 2008, 19:31:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Decepticon#1



Het lijkt maar een kleine meeting, maar wie gaat er mee?

1. Freek (Delphian)
2. Peter (Deceptie..con)  :q
3.
4.
5.

freek

dank je peter hahah hoef het zelf niet eens meer te doen haha. eey zie je zondag man
only men of stihl

Jaap de Jong

Ik kom heel misschien nog wel even kijken; daarna door naar de speedway een km verderop :)

peterachterop


Jaap de Jong

zo.. ik ben weer thuis; ben kort even op de meeting geweest waar een goeie opkomst aan auto's aanwezig was. Nog even met Peter en Freek gesproken. Daarna door gegaan naar de speedway en daar weer een super racemiddagje gehad :)

Zijn er nog Meganes in de prijzen gevallen vandaag? ;)

Decepticon#1

Ik mocht 2 bekers mee naar huis nemen: 3e prijs voor 'Best of wheels' en 1e prijs voor 'I.C.E.'. Er stonden een hoop standaard wagens tussen, maar er was toch echt wel een top 15 van dikke/erg dikke wagens aanwezig. (oa. een hele gave 206 met airbrush, een enorm brede Calibra, etc. etc.) Verder waren Freek en ik wel blij toen de middag voorbij was...was toch wat verder rijden dan we dachten.

(koltieboy) Dennis Kolthof

Feli peter! hoorde het net al van Freek...
Zijn er nog foto's gemaakt?

Alex Verloop


Decepticon#1

Nee, kon de camera niet vinden. Staan binnenkort wel pics op Automaxx denk ik. Nog een tijdje staan kletsen met team Renault Grunn. Die mannen waren iets minder blij met de jury. Tsja, die verschillen nogal eens per meeting, maar ze waren wel redelijk pissig over de uitslag. Nu hadden zij er ook best 1 kunnen meenemen idd.

Jaap de Jong



matthew


peterachterop

naamgenoot van harte, is helaas wat tussen gekomen.

Dirk Kuipers


peterachterop


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev