Advertenties


[F.A.Q.] Frequently Asked Question

Gestart door Jeroen, 31 januari 2005, 21:35:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen

Voor je hier een vraag stelt, kijk eerst eens in de F.A.Q. op de site of je probleem daar als niet behandeld is.


Edit: De FAQ's zijn tegenwoordig onderaan dit forum te vinden, verdeeld in categorieën.

Jeroen

Vandaag 2 nieuwe FAQ's geplaatst:
-Het voorkomen van backfire bij een niet direct ingespoten LPG (G3) systeem 2e generatie.
-Versnellingsbak selector keerring vervangen

Gerdjan

#2
Ik mag misschien een ei zijn, maar waar kan ik de F.A.Q. vinden???

peterachterop

kijk eens bovenaan de pagina.
Daar zie je staan home, tuning ice & design, FAQ, de clubautos, forum, links,chat,contact.


als het nu nog niet duidelijk is klik dan hier.
http://www.meganecoupe.nl/tundes2/faq01.html

Christian de Vriend

#4
Ik weet niet of men er wat aan heeft.

Afgelopen week moest ik voor de 4e keer in een jaar tijd het wel bekende mapsensorslangetje vervangen,ik had geen zin in een 5e,daarom dacht ik er aan om het slangetje te vervangen
door iets wat anders,ik ben brezand automatrialen binnen gestapt met het slangetje,en gevraagt is ze iets dergelijks hadden,men kwam terug met een
slangetje voor benzine,de mantel is verstevigd met vezel(canvas) ik was voor precies 4,65 klaar,en het werkt als een trein,de laatste keer mocht ik ongeveer 17 euro neerleggen voor zon slangetje,het bespaart dus ook nog..

Mischien dat meer mensen dit hebben gedaan,maar dacht het toch ff te melden voor het FAQ onderwerp,als eventueel advies en/of aanvulling
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Peter1971

Misschien heb ik ook een andere pagina, bij mij staat er ook nergens FAQ en die link werkt ook niet

matthew

Dat stond voorheen op de website,dze is vervallen en de faq is tijdelijk afwezig.

Het kan zijn dat de faq terug komt als zichtbaar alleen voor leden.

maXcomX

Dat zou mooi zijn, dan kan ik weer verder met FAQ's schrijven.
Trouwens de FAQ met selectorseal vervangen, was al niet meer aanwezig.
Als je hem nodig hebt, ik heb het origineel nog evenals alle FAQ's van de LPG en spiegel de/montage.

raymondol

nee is niet behandeld alleen dat je naar de garage moet gaan en als je het zelf wil doen goed gereedschap belangrijk is enzo maar niet hoe het moet

zou graag advies willen

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

GoedGasOpLPG

Hallo allemaal,

Wellicht een stomme vraag... maarru waar staat die FAQ?
Die link hierboven is ook dood. Tevens kan ik nergens een knop hiervoor vinden...

Zou mooi zijn als ik de FAQ eerst door kan lezen voordat ik dubbele vragen stel :)

Gr Gas raak voor een knaak

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

GoedGasOpLPG


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev