Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 23

Gestart door Jan van Heteren, 6 april 2008, 08:52:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Klaas

alex..  !-! dat gaat zo mooi staan bij de paarse lak  _o_

dirk.. ik vind goed werk.. filmpje..zodra de motor loopt??? ;)

Dirk Kuipers

haha... ja, wil straks lekker veel filmpjes gaan maken. Wees dus maar niet bang! :)

Alex, goed bezig zeg... Gaat ook lekker snel zo..

Tim

@Dirk en Alex

Beide lekker bezig, ben benieuwd naar de resultaten !-!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Jacob

@Dirk en Alex; voor allebei eigenlijk hetzelfde: zijn twee mooie en unieke projecten!!  !-! Heb heel veel respect voor de hoeveelheid tijd en energie dat jullie in je Megaantjes steken! !-! _o_ _o_

Alex Verloop

Ben erg benieuwd kenny, heb er een goed voorgevoel bij! Kom zeker even spieken op FS! Succes de komende dagen!

peterachterop

Lex, dit is gewoon ziek.

Super netjes.

Had jij niet de naadjes op de auto ook gecleaned? viel me net op dat de goor op de klep er nog zit.

Alex Verloop

denk dat het 2-tone idee dat je hebt wel ubergaaf zal staan! Vooral doen als je de kans hebt dus ;).

Zijn de vleugeldeuren nog een beetje stabiel te noemen? Meestal met de non-lsd's wil het nog weleens wapperen, een zuchtje wind is genoeg ;)

Succes en posten die pics!!

peterachterop

Lex zaterdag komt er regen je kunt beter morgen even voor ons kijken hoe het staat.....



.....;-)

Alex Verloop

in de garage is het droog  :D. Ligt even aan me vrije tijd.... als ik hem morgen kap toppen, en vervolgens 1 a 2 lagen kan opbrengen, kan ik hem vrijdag passen... maar heb ook nog een dame die vrij veel tijd opeist :)

en daarbij... klep hoeft pas 3mei klaar te zijn :P

Decepticon#1

#99
Zijn er hier ook mensen die een hekel krijgen aan Alex? Zo ja...PM me dan even... :D :D :D

Helemaal da bomb Alex, helemaal da bomb!  !-!

@Dennis: erg benieuwd naar het resultaat  Y

peterachterop

Hekel is ook weer zon groot woord he.


Haha

Dirk Kuipers


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Alex Verloop

Hey Petertje  8)7

Was dat nou voor opmerking  :q. Je weet wat je ervoor terugkrijgt, dus zo groot kan die hekel niet zijn  :D. hehe ^^.


peterachterop

Denk dat er iemand jaloers begint te worden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev