Advertenties

i'm new!

Gestart door VanillaIce, 9 februari 2008, 18:21:11

Vorige topic - Volgende topic

VanillaIce

Zoals ik al eerder zei: deze dame heeft er echt helemaal geen verstand van, l- dus als jullie met ideeen komen, willen jullie het dan ook even uitleggen. ;) Wat is het verschil tussen veren of schroeven?? :?

Nick Mattheus

bij gewone veren haal je enkel de auto maar een beetje naar beneden en je kan ongeveer uitkiezen hoeveel...
Ik dacht dat je maar max 4cm kan zakken met een gewone verlagingsveer...

als je een verlagingssetje steekt van 4cm, ga je natuurlijk 4cm naar beneden maar daar blijft het dus bij.
Je kan dus niet terug een paar cm omhoog of omlaag, je kan je camber niet aanpassen enzovoorts

bij een schroefsetje (wat ik aanraad bij iedereen ;)), kan je dus bijna alles aanpassen...
je kan de camber (hoe schuin de wielen staan) aanpassen, de hoogte kan je tot op de milimeter aanpassen, en in sommige (de duurdere sets) gevallen ook de hardheid...
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

(koltieboy) Dennis Kolthof

En je kan dure of goedkopere schroefsetjes kopen!
De meeste zegge doe de dure maar ik ben eigenwijs en heb laatst goedkopere gedaan en die moeten het ook wel kunnen doen denk ik :P

Nick Mattheus

ik raad gewoon een schroefsetje aan ;), welke je hier van neemt moet je natuurlijk zelf beslissen Y

ikzelf heb een kw variant 1 steken voor een anderhalf a 2 jaartjes en ben hier nog altijd even tevreden over, van de rest heb ik geen idee over de kwaliteit, maar dennis kan hier misschien wat meer uitleg over geven ;)

vroeger bestond Vmax nog niet voor de megane, maar denk dat deze nu al wel bestaan en volgens mij heb jij er zo eentje dennis?

deze setjes heb ik al wel ervaringen mee op andere wagen en zijn kwalitatief ook heel goed ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

idd Ik heb een Vmax eind deze week er onder zitten!
Ze zijn niet duur en heb goeie verhalen gehoord over de Vmax over de kwaliteit ervan!

wouter arnouts

ow wat waren de prijzen nu van v maxx als ik vragen mag grtz

je hebt pm wouter!

Reijnders

Heb zelf de V-maxx eronder zitten en moet zeggen je merkt wel dat deze kwalitatief een stuk minder zijn maar goed alle waarde naar zijn prijs zeggen ze altijd.

Achterdempers zijn waardeloos zeker i.c.m. de nodige muziekinstallatie (mijne bedraagt ruim 100 kilo aan ICE).

Voorvering + dempers zijn goed alleen wederom merk je meteen het verschil in kwaliteit op langere termijn vergeleken met de vele malen duurdere sets van KW.

Mijn conclusie de volgende set wordt zeker een KW  ;)

Nick Mattheus

Citaat van: Reijnders op 12 februari 2008, 21:40:03
Mijn conclusie de volgende set wordt zeker een KW  ;)

goed dat te horen ;) :q

eliatuning

ik heb ook gewone vering eronder steken maar dan van -4,5

in het begin was ik daar te vreden over maar ga ook over naar een regelbare schroefsetje,maar dan van
V-maxx.Axl,ook een lid van hierop, heeft ze ook steken en is toch te vreden erover
en ligt mooi laag vind ik

maar als je nu pas een verlaging eronder gaat steken, zeker regelbare nemen,echt een aanrader
rather low and slow than high and fast

Dirk Kuipers

Ik heb er een kw setje onder, en ben er erg tevreden over.

CD Cabrio

Bij mij zit er ook een kw-setje onder ideaal !-!
Hij moet alleen nog effe omlaag zodra er een 2de auto is Y

Nick Mattheus

Citaat van: Cd Coupe op 13 februari 2008, 19:17:08
Bij mij zit er ook een kw-setje onder ideaal !-!
Hij moet alleen nog effe omlaag zodra er een 2de auto is Y

zeer goed dat te horen Y :q

was hij dan naar omhoog gedraait nadat je hem overgenomen had?

CD Cabrio

Volgens mij niet, maar hoe lager hoe beter. !-!
Hij staat nu op half als ik me niet vergis Y

rs50jochem

Ik heb ooit begrepen van Michel dat de voorkant iets omhoog is gegaan om de CR7 velgen beter te laten passen en omdat het destijds winter ging worden ofsow.. Dus waarschijnlijk is hij zo op die hoogte blijven staan..

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev