Advertenties


RMC openingsmeeting 9 maart

Gestart door Reinier Goorden, 6 februari 2008, 19:44:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex Verloop

Voor de personen die via Zwolle rijden (naar L'warden) en LAAG liggen. pas op voor de heerlijke hobbels in de weg ter hoogte van Heerenveen. Altijd genieten daro.

Nick zou zijn onderlip er stukrijden denk ik  8)7

Jaap de Jong

Citaat van: freek op  4 maart 2008, 19:13:52
japsen, anders meeten wij elkaar bij marum samen met dennis  Y. lijkt je dat wat
Dat ligt op m'n route; geen probleem om daar even langs te rijden :D Zoals het nu lijkt kom ik samen met m'n pa in zijn Megane; mijn eigen wagen rijdt niet meer :(
Hoe laat ongeveer en waar precies?

Dirk Kuipers

CiteerVoor de personen die via Zwolle rijden (naar L'warden) en LAAG liggen. pas op voor de heerlijke hobbels in de weg ter hoogte van Heerenveen. Altijd genieten daro.

Nick zou zijn onderlip er stukrijden denk ik
Ja, dat is verschrikkelijk daar... Dan kun je het best de linker rijstrook pakken, die is iets beter... :)

Alex Verloop

Vorig jaar op weg naar Drachten (en terug) werd ik er altijd weer HEERLIJK wakker geschud :D

Decepticon#1

Citaat van: Dirk Kuipers op  7 maart 2008, 13:59:16
CiteerVoor de personen die via Zwolle rijden (naar L'warden) en LAAG liggen. pas op voor de heerlijke hobbels in de weg ter hoogte van Heerenveen. Altijd genieten daro.

Nick zou zijn onderlip er stukrijden denk ik
Ja, dat is verschrikkelijk daar... Dan kun je het best de linker rijstrook pakken, die is iets beter... :)

Deel tussen steenwijk en wolvega is echt een rot stuk...daar klap je aardig idd. Ik zal straks nog wat info in het topic zetten over waar we langs rijden etc.

Decepticon#1

#140
Dag mannen en vrouwen  --, bij deze een klein beetje info over komende zondag:

Zoals gezegd worden jullie verwacht rond 13:00 bij Wokrestaurant E10, vlakbij Leeuwarden.
Daar is het even bijkletsen/auto kieken en dan is er koffie met een assortiment aan gebakjes  :P

Rond 14:00 vertrekken we voor de tourtocht. De (globale) route krijgen jullie zondag van me. Probeer ons maar bij te houden  :D De tocht zal een vrij 'ruraal' karakter hebben en uiteraard zullen we bij de Waddenzee langsgaan.
Zoals het er nu uitziet lijkt het weer bagger te worden, maar anders rijden we wel wat sneller door naar Lauwersoog voor een lekker hapje eten (voor de liefhebbers ook GEEN vis mogelijk,  ;))

Loekie en ik hebben erg zin om jullie (weer) te zien, tot zondag!!  !-!

E10 Wokpalace hotel/restaurant
Rijksstraatweg 17
9256 XD Ryptsjerk

Eindpunt rond 16.30 uur
Restaurette Schierzicht
Haven 8a
9976 VN Lauwersoog

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

klinkt goed !-!

iig x goed excuus om auto niet/nauwelijks te wassen :D dat gebeurd vanzelf wel als ik weersvoorspelling mag geloven...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

tjakobs

Als het morgen dit soort weer is... Dan ist prima.
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

Wesley88

Hey Tilman,

Ik rij door Noord-Holland dus zullen we ergens in de buurt bij Alkmaar nog ergens afspreken?

Decepticon#1

Zo, de (beknopte) routeplanning rolt net uit de printer. Hopelijk hebben jullie er nog wat zin in voor morgen! Ik zie jullie rond 13:00 bij de E10. Mijn lieftallige vriendin pikken we waarschijnlijk onderweg op, want die had nog wat extra verplichtingen rondom haar (muziek)werk.

Oant moarn...(dat is Fries voor: hallo, wat leuk dat u met uw fraaie bolides ons landschap gaat sieren!)

Alex Verloop

Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op  8 maart 2008, 18:56:49
Mijn lieftallige vriendin pikken we waarschijnlijk onderweg op, want die had nog wat extra verplichtingen rondom haar (muziek)werk.

Met de paarse of de groene? :P de stoelen zitten namelijk weer vast :D

Decepticon#1

Nou, ze wil vast wel een stukje (mee)rijden in de paarse...

freek

japsen (jaap)

12 uur marum dan kunnen we met gemak om kwart voor 1 in ryptsjerk wezen. gaan binnen door :D.

en peter hopen dat et weer goed is net als vandaag hoeven we in ieder geval niet te racen heb maar 1.6je heh ;)
only men of stihl

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev