Advertenties

[21/22 Juni 2008] - French Car Show, aangepast met prijzen

Gestart door Kenny Mattheus, 22 december 2007, 21:01:00

Vorige topic - Volgende topic

matthew

Benjamin Renon

Heel misschien een beetje laat, maar veel plezier! Ben wel eventueel benieuwd naar foto's.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Pientje

wij zitten nu nog in een tussen stop in kortrijk en straks echt nqqr huis heerlijk was een lange reis.
het verdere verhaal en fotos volgen

peterachterop

Zijn er nog nederlandse winnaars uitgekomen tussen het engelse geweld?

Kenny Mattheus

Van ons, niemand die iets gewonnen heeft, ik vermoed ook niet dat wij echt meegedaan hebben met de show n shine.
Iig hebben de auto's wel aantrek gehad, met die van Jan in het bijzonder (kan ook moeilijk anders  ;) )
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik op verlof geweest ben zonder bij te komen  :D
Man wat was het eten daar slecht, echt nie te doen, gelukkig was er nog een Mac.
De meeting op zich was niet slecht, maar ook niet echt spectaculair voor zo een verre trip.
Maar k ga nu verder werken, zal straks nog even verder posten  ;)
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Pientje

wij zijn ook thuis, er was geen show en shine, er was een top 25 waar jan voor uitgenodigd was, maar door miscommunicatie zijn wij gezellig met zijn drieen gaan staan. ik moet ook aan het werk er komt nog een vrslag en fotos.

Nick Mattheus

zow, ben net ook uitgerust... :)

Het was wel eens tof voor te doen, maar ook wel een beetje lastig :q

Straks nog effe naar meneer crauwels om men auto op de brug te kunnen zetten...

jaja, ben een paar keer blijven vasthangen met de cabby :D

Citaat van: Reinier op 19 juni 2008, 19:34:10
Misschien gaan we allemaal wel mee dan  ;)

Veel plezier daarzo  --

dan zou ik eerst men wagen effe omhoog draaien hoor Y :q
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

rs50jochem

Wisselende gevoelens dus begrijp ik..?

Ik ben benieuwd naar de foto's.. Die zullen ook wel veel duidelijk maken denk ik..

Kenny Mattheus

Ja, het zijn een beetje gemengde gevoelens inderdaad...
Op zich was de trip wel leuk, het gezelschap was ook leuk, het eten was dan weer compleet het tegenovergestelde, de mensen van de trein waren zeer behulpzaam om zo weinig mogelijk over de grond te schuren  :) hehe, de meeting viel op zich wel mee, alleen echt weinig auto's die in detail waren afgewerkt (mijn mening), de engelsen zijn dan ook meer op hun motor afgestemd (er stond bijna niets onder de 200 pk denk ik  :D)
In ieder geval was het toch een leuk weekend, veel plezier gehad ook de peugeot club van België was in ons hotel vertegenwoordigd met ongeveer 15 man...
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

rs50jochem

Duidelijk.. Wel beter dat ze bij de trein zo helpen..!

Jan van Heteren

Meganomaniac

rs50jochem

Mooie foto's.. Hoeveel auto's waren er dan in totaal..? Voor m'n gevoel zie ik niet zo heel erg veel auto's..

Stefan

Staan wel eeen heel aantal zeer fraaie auto's tussen zo te zien.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Ook meer foto's van deze auto? :) En de complete motor?

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev