Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 21

Gestart door Jan van Heteren, 26 november 2007, 19:21:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Dennis20

@ dirk.

Er leuk project zo'n turbo!!!
Denk je er wel om dat de motor kantelt en zo....!! 8)

Decepticon#1

Dirk, het FEC is ongeveer 400 meter bij jou vandaan...trap m niet te hard in voor de beurs van februari, anders sta je pas weer stil bij Meppel ofzo  :q

rs50jochem

Ik zeg doe je best maar Dirk.. Het zal niet meevallen (maar dat wist je al)..

Dirk Kuipers

Ja, de motor kantelt inderdaad. Daarom hebben we toch wat meer ruimte nodig dan verwacht.
Daarnaast moet de dynamo wel aan het blok vast omdat hij dus kan kantelen, dus die steun is ook nog wel aardig wat `puzzel`werk.

Haha Peter... Ik hoop dat ik dan het gas al kan intrappen, aangezien we er haast alleen zondags maar mee bezig zijn en het zo niet echt opschiet.

Hopelijk straks rond de kerstdagen ook nog één a twee dagen.

We will see.

Nick Mattheus

Dirk,

mss nog een tip...
alles moet hierbij 100 procent recht staan anders heb je kans dat je riem van de poulie's afloopt... Y

maareuh dat wist je hoogstwaarschijnlijk al  :D

daarbij zou ik zeggen, man doe zo voort... ;) het ziet er geweldig uit en zal waarschijnlijk ook zijn werk wel opleveren 8)7 !-!

wanneer zie ik jou meggie nu eens in het echt??? wil em echt eens van dichtbij zien hoor Y :)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Dirk Kuipers

Ja, als ik komende zomer weer rij gaan we echt een keer meeten hoor! ;)
Ik wil jouw lage bak ook wel eens in het echt bewonderen! :) Ik geloof het namelijk gewoon niet dat je zo rond rijd! hahaha

Nick Mattheus

Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Flock

Hele project van Dirk doorgelezen  _o_
Gruwelijk als je het allemaal zelf kunt doen!!

TOP!  Y
Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE

Dirk Kuipers

Dank je :)

Ik kan het niet allemaal zelf hoor, ik heb de mazzel dat ik een groep kameraden heb die allemaal wel iets kunnen waardoor we elkaar super kunnen helpen.

KevinL

Ja wat kan ik anders zeggen dan lekker bezig Dirk blijf het knap vinden dat je zoiets aandurft.
@ christiaan ben benieuwd naar de foto's

Dirk Kuipers

Marissie, ik ben erg benieuwd!
Ik snap niet helemaal hoe de spuiter de auto had afgeplakt op die foto's, maargoed, hij zal het wel weten! :)

Citeermaar ik vond dat ik niet met een mooie auto kon rondrijden met verrotte raamrubbers..     Dus vandaag lang de dealer en de rubbers besteld.. morgen kan ik ze ophalen..
Met die gedachtengang loop ik zelf eerlijk gezegt ook rond... Mijn rubbers hebben ook een paar plekjes, en et ziet er niet uit..
Mag ik vragen welke rubbers je besteld hebt en hoeveel je daarvoor kwijt was?

Dennis20

@ Marissie

Ziet er goed uit allemaal...!!! Y
Ga je de auto ook verlagen?

KevinL

Ziet er goed uit maris ben benieuwd straks als hij gespoten is.

Marissie

dirk..

Ik weet het ook niet allemaal maar hij zal het zeker wel weten.. heb zijn werk gezien en hij levert heel netjes werk dus zal wel goed komen  :) haha.. vertrouw ik maar op  :q

en die rubbers.. jah dat is idd een prijzig werkje.. het is zo dat je die rubbers die bobbels hebben niet los kan kopen dus moet je een setje bestellen.. dat is 146 per kant.. en daar zit van de achter raampjes niet bij alleen voor.. en achter was 121 per kant.. dus dat is een hoop geld.. maar jah..

@dennis
Ik weet het nog niet zeker.. nog ff over nadenken vind het wel wel mooi staan  Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev