Advertenties


Ibher Design voorbumper op een Coupe...Te laag

Gestart door Mark Coupe, 3 september 2007, 19:25:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mark Coupe

Nou die 5cm gaat mij echt te ver :neen:
Waar heb je je auto dan nog voor, (no offence)

Vindt het nu net gaan (op die twee x dat de bumper de drempel raakte >:()
gelukkig geen schade te zien

TrickeY


YVE5

Heel rustig en kalm rijden en je geraakt bijna overal...

Mijn originele bumper hangt lager als die van jou nu, maar raken? goh, als ik echt te gek rijd, dan wel ja. Maar daar let je op. Net als ik er op let waar ik op het baanvak rijd, want bij wat spoorvorming zit men bodemplaat al vlug asfalt te eten....
Soms denk ik: ik lig echt wel laag, lager zou gek zijn. Maar als ik dan Nick Mattheus zijn auto zie staan en rijden, dan wil ik nog lager...

Schuurt het, dan schuurt het. Echt gek rijden lukt al niet, vermits we heel heel hard liggen. Maar dat heeft zen charmes. En ik rijd liever met mijn hobbelende en botsende wagen, dan met de uiterst comfortabele bmw van hierthuis ;)

dus TE laag? bestaat niet :p
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Decepticon#1

Laag is ook nog eens deels 'veilig' ;). Je let beter op waar en hoe hard je rijdt. Bijkomend voordeel: je kunt net even langer mensen laten genieten van je auto...en jezelf van hun blikken  :q ;) :D

Nick Mattheus

Citaat van: greyfox op 27 september 2007, 19:24:08
Heel rustig en kalm rijden en je geraakt bijna overal...

Mijn originele bumper hangt lager als die van jou nu, maar raken? goh, als ik echt te gek rijd, dan wel ja. Maar daar let je op. Net als ik er op let waar ik op het baanvak rijd, want bij wat spoorvorming zit men bodemplaat al vlug asfalt te eten....
Soms denk ik: ik lig echt wel laag, lager zou gek zijn. Maar als ik dan Nick Mattheus zijn auto zie staan en rijden, dan wil ik nog lager...

Schuurt het, dan schuurt het. Echt gek rijden lukt al niet, vermits we heel heel hard liggen. Maar dat heeft zen charmes. En ik rijd liever met mijn hobbelende en botsende wagen, dan met de uiterst comfortabele bmw van hierthuis ;)

dus TE laag? bestaat niet :p

Bahaha rustig is bij mij ook wel vergezocht 8)7 :D
ik pas wel heel goed op de velgen en uitlaat maar een voorbumper kan zeker heeel wat hebben hoor Y _o_

Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Mark Coupe

Citaat van: greyfox op 27 september 2007, 19:24:08
Heel rustig en kalm rijden en je geraakt bijna overal...

Mijn originele bumper hangt lager als die van jou nu, maar raken? goh, als ik echt te gek rijd, dan wel ja. Maar daar let je op. Net als ik er op let waar ik op het baanvak rijd, want bij wat spoorvorming zit men bodemplaat al vlug asfalt te eten....
Soms denk ik: ik lig echt wel laag, lager zou gek zijn. Maar als ik dan Nick Mattheus zijn auto zie staan en rijden, dan wil ik nog lager...

Schuurt het, dan schuurt het. Echt gek rijden lukt al niet, vermits we heel heel hard liggen. Maar dat heeft zen charmes. En ik rijd liever met mijn hobbelende en botsende wagen, dan met de uiterst comfortabele bmw van hierthuis ;)

dus TE laag? bestaat niet :p

Ja dat geloof ik best wel

Maar ik rij niet rond waar jij woont,
en jij rijdt niet rond waar ik woon

De gemeent hier is eenmaal gek van hoge drempels en dan wordt het met mijn coupe al gauw ''klote''
zoals hij nu is gaat het net, al moet ik wel echt stil staan voor elke drempel en dan  rustig optrekken in de eerste versnelling.

En natuurlijk vindt ik een mega lage Coupe (of andere auto) heel mooi
maar als je er dan niet eens van je huis naar je werk komt ...... :?

meg-freak

twijfelde ook heel lang maar heb um voor toch naar beneden gehaald ben er toch wel heel blij met het resultaat !-!

YVE5

Citaat van: mark coupe op 28 september 2007, 19:17:54
Ja dat geloof ik best wel

Maar ik rij niet rond waar jij woont,
en jij rijdt niet rond waar ik woon

De gemeent hier is eenmaal gek van hoge drempels en dan wordt het met mijn coupe al gauw ''klote''
zoals hij nu is gaat het net, al moet ik wel echt stil staan voor elke drempel en dan  rustig optrekken in de eerste versnelling.

En natuurlijk vindt ik een mega lage Coupe (of andere auto) heel mooi
maar als je er dan niet eens van je huis naar je werk komt ...... :?

das waar. Maar de wegen hier lijken absoluut ook niet op biljarttafels hoor. En korte, hoge drempels zijn hier ook genoeg te vinden. Net als van die mooie banen met spoorvorming, waardoor mijn hele bodem de asfalt ligt te knuffelen en kussen...
Ik heb ook genoeg wegen hier in de buurt waar ik beter niet kom, of zo traag moet rijden, dat fietsers mij bijna voorbij steken... Het begint al bij het uitrijden van mijn oprit...

Nu, je kiest natuurlijk zelf of je laag wil gaan of niet hé. Maar velen zoeken maar excuses omdat ze niet lager durven.  Zo is dat ook bij mij. Ik durf niet. Het is mogelijk, maar ik maak mezelf altijd maar excuses wijs, om toch maar niet lager te gaan als Nick. Slechte oprit, slechte wegen, stomme keuring, bodem niet willen stukrijden...
Maar de dag dat de oprit hier vlak ligt, leg ik mijn mégane nog wat lager...

Maar nogmaals: kies zelf hoe laag je wil gaan, mij maakt het niet uit. Om echt laag te rijden, moet je gek zijn...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Dirk Kuipers

Haha..Ik moet inderdaad ook in de één en dan scheef over een drempel.. maarja, daar kies je gewoon voor.
Die hoge korte drempels heb je overal hoor!

Marcelo

Indd daar Kies je voor  Y

Wie laag wil zijn, Moet omrijden  :D

Nick Mattheus

kheb nu een mooi picje van mijn (door sommige te 8)7) lage wagen ;)




en ik kom ook nog overal !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Nick Mattheus

Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Decepticon#1


YVE5

Citaat van: RS50Jochem op  2 oktober 2007, 19:10:24
Echt hele mooie foto´s Nick..! Heel goed gedaan Yves..! 2 Hele nette bakken naast elkaar..!

dankuwel jochem :)

Maar verdomme, mijn auto lijkt hoog zo :( t enige waar ge het aan kunt zien is dat mijn bodemplaat (bijna) op de grond ligt. Voor de rest lijkt hij op standaard hoogte :)
Mijn voorbumper ligt op 10cm van de grond....
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Coupédriver

zeg Nick Mattheus wat voor een bumperlip heb jij en was hij pas of moest je het nodige aanpassen?

Gr Erwin

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev