Advertenties


24 Augustus Street Legal Night Drachten

Gestart door peterachterop, 14 augustus 2007, 17:09:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis20

Dat moet maar niet idd....

Leuk dat je ook even komt (beide) ...


Alex Verloop

noem maar een plek, zoek wel op routenet waar ik dan heen moet ;)

(koltieboy) Dennis Kolthof

Hey peter het is niet zo moeilijk!
Je gaat in de richting van drachten, dan neem je de afslag Surhuisterveen dan kom je als je de afrit afrijd op een T-splitsing daar ga je rechts. dan kom je door een S bocht je neemt dan de afslag naar links! en dan als maar rechtdoor ook over de kruizing rechtdoor en dan zie je het vliegveld aan je linkerkant!

Voor Dirk je rijd richting Groningen  :D
Neemt ook afslag Surhuisterveen en dan volgt de route hetzelfde als die van Peter! ook na de afrit rechts in S-bocht links en alsmaar rechtdoor en aan de linkerkant zie je het vliegveld!

Veel plezier Heren ik zou er graag bij zijn maar moet om 9uur werken  ;(


peterachterop

zal t eens even bekijken.
Kan me herinneren de laatste keer dat ik de afslag iets voorbij moest en daar eraf.
Dat vliegveldje zit toch aan je rechterhand?

(koltieboy) Dennis Kolthof

Ik weet niet hoe jij gaat rijden peter maar het is toch echt aan je linker kant ;)

Decepticon#1

met show en shine sta je aan de kant vaar de sprinters de baan op kome niet op de parkeer plaats als je binne komt rijde links af het beton over en dan wel weer het gras in en pas op voor de gaten

Bovenstaande bericht kreeg ik via het Automaxx forum...laatste deel van de zin even GOED lezen dacht ik zo. Het veld is idd best hobbelig heb ik al eens gezien ja.

Ik moet nog even checken voor een route, dat horen jullie vanavond even van me. Ik zou zeggen, eerst maar even bij de Mac samenkomen en dan verder. Uur of 5 bij de Mac verzamelen of moeten we eerder?


peterachterop

mc drachten en waar zit die?

Dat is de mac die vlakbij eijgelaar zat?

Alex Verloop

Dus Mc drachten rond 17u?

Iemand enig idee hoe laat het ongeveer is afgelopen? Moet namelijk die nacht (rond de klok van 3u) op pad ;)

Decepticon#1

Citaat van: peterachterop op 22 augustus 2007, 18:52:41
mc drachten en waar zit die?

Dat is de mac die vlakbij eijgelaar zat?

Ja, dat is m ja.

@Alex, de meeting is om 10 uur afgelopen, maar dan gaat het vaak nog verder bij de Mac in Drachten, maar dat is gewoon de wagen neerzetten en klaar, is niet meer voor de echte show.

Decepticon#1

Ik geloof dat ik de route wel heb gevonden, wordt meestal ook wel aangegeven ter plekke.

De route naar de Mac is vanaf Groningen en vanaf Heerenveen: afslap Drachten centrum/de haven drachten West. Je komt dan op de weg die je maar blijft volgen (grote rotonde, stoplichten, rotonde en dan bij de stoplichten zie je hem wel aan de rechterkant)

Als er meer info nodig is, dan hoor ik het wel!  --

Dirk Kuipers

Komen er nog mensen langs of uit Leeuwarden die daarheen gaan? :)

Decepticon#1

Peter #1
Peter #2
Dennis + Melissa
Alex
Dirk

Is dit het rijtje voor morgen en is iedereen in Drachten bij de Mac om 5 uur smiddags?


Dennis20

Ik kom later he! ...
moet tot 5 werken en zo.. dan moek me vriendin halen (half 8 klaar met sport)
dus ben er rond 8 uur  !-! als ik aanplank :q

Tot morgen Boys... 
(het schijnt wel aardig druk te worden dus ben benieuwd...)

peterachterop

Zal deze keer eens op tijd zijn.


Hoop ik.

Decepticon#1


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev