Advertenties


Aanschaf Megane phase 1

Gestart door trekkie1701, 22 juni 2007, 13:24:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

trekkie1701

Ik denk erover om een Megane coupé phase 1 aan te schaffen op lpg-g3

de kilometerstand is 265.941

Enig advies is gewenst omdat er geruchten zijn dat een megane op gas problemen krijgt met de kleppen?

kan iemand mij vertellen wat hier van waar is?

Alvast bedankt.

René

RaymondTroost

ik zou lekekr verder zoeken met die km-stand, om problemen te voorkomen.. tis toch al een auto van 10 jaar waarschijnlijk..

dus problemen komen er vanzelf  ;)

Dirc

Kleppen?

Denk dat je je cilinder bij zoveel km wel mag laten reviseren.....

ThE-BaKeR

Wel een ERRUG hoge stand idd. Ik zou ook verder zoeken.

Nick Mattheus

idd zoek maar lekker voorts

je kan zeggen dat dit nog meevalt van de kilometers maar onthoud ook dat jij er nog moet met rijden he ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Edgar

Maar ze halen ook 300.000......

ThE-BaKeR

Ja dat wel. Maar je kunt wachten op de problemen. Ik heb liever een auto met een kilometerstand van 100.000 dan 280.000!  ;)

weegee

idd, natuurlijk is het mogelijk en natuurlijk is een auto met die km-stand relatief aantrekkelijker. dit omdat deze waarschijnlijk daar ook naar geprijsd zal zijn. persoonlijk denk ik dat dat zich wel zal verhalen in het onderhoud.

bekijk iig goed de onderhoudsboekjes  Y en kijk wanneer e.e.a. vervangen is.
(dealer onderhouden?)


trekkie1701

Bedankt voor de reacties, ik heb besloten om verder te kijken naar een andere megane.

Alvast bedankt,

Rene

Huib

Hallo,

Ik zit er aan te denken om een megane coupe (bj 1996, 2.0 16v) te kopen.
Gister heb ik er 2 bekeken en bij allebei zat de achterbank er niet netjes in. Is dat een bekend kwaaltje bij dit model? En is dat makkelijk/goedkoop te verhelpen?

MvG Huib

Collin

niet netjes?

Hoe bedoel je?
No nuts, no glory!

Huib

aan de rechter kant steekt de zitting een stuk om hoog en toen we probeerde om het omlaag te duwen kwam het weer omhoog.
En de sluiting van het opberg vakje in de achterbank is stuk.

Dirc

waarschijnlijk is de zitting een keer losgemaakt en zit hij niet geborgd maar ligt hij erop. kijk eens via de koffer.

Huib

En vandaag heb ik die megane gekocht. Het is een 2.0 16v.

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev