Advertenties


foto's van muziek in cabrio

Gestart door ®megane_cabrio®, 21 juni 2007, 18:01:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

®megane_cabrio®

goede avond

ik heb nu muziek in mn cabriotje liggen een 12'' woofer...
nu wil ik het mooi inbouwen maar ben eigenlijk beetje door mijn idee heen heb nog een idee maar wil eigenlijk weten hoe jullie hebben gedaan voor nog extra ideetjes...

BIJ DEZE PLAATS A.U.B FOTO'S VAN JULLIE AUDIO IN EEN CABRIO BAKJE

TNKS MEGANE CABRIO

lúk

ik zou zreggen kijk eens bij de project pagina en doe zelf ideen op ;)
tis tog leuker zelf wat te maken dan iets te hebben wat al 10 anderen hebben !-!

Joost-cabrio

om je een idee te geven heb ik mijn voorbeelden:
dit had ik eerst

2 subwoofers, power generator,versterker en een setje boxen.

maar het nadeel vond ik dat ik dan niemand meer extra mee kon rijden dus toen ben ik op zoek gegaan naar een setje panelen voor achter in de cabrio.
Dat setje gevonden en toen op gaan vullen met ringen en polysten zodat ze mooi naar buiten komen.
Dit alles is bedekt met leer.
Ik heb er trouwens een compo setje van soudstream in zitten

Suc6 ermee
mvg joost

®megane_cabrio®

goede avond joost..

ik ben het met je eens...het is mooier om zelf iets te bedenken maar heb persoonlijk wel iets leuks bedacht ben ik alleen heel mn koffer kwijt...
heb ook een roadbox gehad maar is me niet goed bevallen ( geen personen meer meerijden )
en nu heb ik het in de koffer...een lightning sub en een rockford mono
ga nu een CDT composet hallen en achterspeakers denk ik van rockford...
maar wil gewoon een iedeetje opdoen van hoe het ook kan en dak dan toch nog ruimte over houd...

Joost-cabrio

ik heb helemaal in het begin nog een subje gehad in de koffer fruimte maar door dat cabrio een ijzere bak hebben waar de dak invalt hoor je er bijna tot helemaal niets van
dat is gewoon een nadeel van een cabrio kwa muziek

rob84

hmm ik heb nu 2 subs in de roadbox had laatst me bank erin en de subs in de koffer maar hoorde het perfect hoor licht er ma net aan hoeveel vermogen je hebt denk ik

®megane_cabrio®

ja schild ook of je de sub tegen de ijzerbak hebt staan mij staat er nu onder
maar ga hem verzinken in de bodem bij het wiel...
en dan hoor je hem vele malen beter...
maar was eigenlijk op zoek naar nog wat ideetje voor dat ik wat meer ruimte over houd.



Greencabrio

Kijk even in de topic van Timo! Deze kist is echt ideaal deze heb ik na hem in mijn auto gehad en klinkt super!!!!

®megane_cabrio®

hoe kan ik dat topic vinden en waar staat dat precies

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev