Advertenties


Witte "sliertjes" op hoge achterspoiler

Gestart door Naati, 14 juni 2007, 02:32:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Naati

Ik heb net een Coupé 1.6e '96 Nouja een coach heb ik. Maar er zat al een hoge spoiler op.
Wat mij was opgevallen was dat na een stukkie rijden er wat witte sliertjes(?) op de spoiler
zat aan de ronding aan 1 kant, dacht dat dat gewoon vuil was, maar zag het later weer.
Na goed kijken zag ik hele kleine scheurtjes volgens mij. Weet iemand waar dat van ken komen?
Te gespannen ofzo?

Timo Zuiderduin

Ik vermoed dat het komt doordat de spoiler al gespoten was voordat hij gemonteerd werd.

door de krachten die er dan op komen te staan om de schroefgaatjes op de juiste plek te laten vallen kunnen er scheurtjes ontstaan in de lak.

Naati

Ken dat erg veel kwaad, of moet ik hem overnieuw laten spuiten, want ik las ergens op de site dat als je je bumpers enzo te strak zet dat hij dan ken gaan scheuren na verloop van tijd :?

peterachterop

juist daarom zie je soms ook wel autos staan met ongespoten bumpers.

had de mijne ook veel te ruim en heb deze eerst 2 weken op spanning gezet met spanbanden en daarna een week pas gehad op de auto waarna deze gespoten is en gelijk weer gemonteerd.

Dj-Matthe

#4
je 'moet' toch altijd je bumpers/sideskirts in rijden? of doen alleen 'verstandige' mensen dan?:)

Tec.X


Naati

Vorige eigenaar was unknown, dus kon niet weten dat dat dan niet "ingereden" was :neen:
Voorlopig laat ik het gewoon zitten,(als het niet kwaad ken) ff sparen voor overspuiten, of een lage met boven raam erbij...ziewel
Dus ik moet ze er dan eerst een tijdje blanco erop zetten als ik andere neem, of ?
Iig Bedankt! --

Megaantje

Tis toch wel wat moeilijker om een spoiler goed te houden, barstjes ontstaan ook vaak direct na het spuiten en dat kan ook komen door de ondergrond. Je ziet ook wel vaak blaasjes ontstaan.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev