Advertenties


180 km/h in 2 seconden...?????

Gestart door repsac, 20 mei 2007, 15:08:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

repsac

Zaterdagmiddag had ik een half uur gereden, toen ik de auto parkeerde om wat op te halen. Toen ik weer wilde gaan rijden zag ik miijn kilometerteller met een raketsnelheid naar de 100 km/h gaan, en dat terwijl ik achteruit reed uit het parkeervak.
Nu ging ik vooruitreiden, en het zelfde probleem deed zich voor. Bij het optrekken voor een snelwegopgang zat ik binnen enkele seconden op de 180.

Als ik m'n gaspendaal loslaat, dan laat ie wel de goede snelheid zien, maar zodra het pendaal weer wordt aangeraakt, schiet m'n kilometertellen weer naar boven.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn, en of dit makkelijk (goedkoop) te verhelpen is??

glaerox

Toenvallig met je voeten per ongelunk een stekker onder het dashboard beschadigd, losgetrokken?

repsac

Voor diegen die hier ook last van heeft of nog gaat krijgen,

het was corrosie op de stekker in de rekeneenheid.

Niks dure spullen vervangen, gewoon corrosie eraf, goed schoonmaken en alles doet het weer.

Koste ff 165 euries voor ze er achter waren. Bespaar je dat geld, als je deze klachten krijgt. 8)7

dennis

ik heb hier ook last van .

ik reed vandaag op de snelweg reed ongeveer 100kmh en toen ik gas gaf ging de snelheid meter naar beneden. waar zit dat ding  wat je schoon moet maken.


repsac

Misschien dat het in het boekje van de auto staat, het is in ieder geval onder de motorkap.

Maar verder weet ik niet precies waar de rekeneenheid zit. 8)7

Sorry dat ik je niet verder kan helpen, maar misschien dat iemand anders weet waar dat ding zit.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev