Advertenties

instaplijsten

Gestart door Ferdi, 26 december 2004, 10:40:50

Vorige topic - Volgende topic

Ferdi

Hee Jongens en dames,

ik heb ff een vraagje.. ik heb namelijk contact gehad met Metalko over mijn eigen design instaplijsten..
maar nu zei die beste man dat er weleens problemen waren met de lengte van die dingen bij een megane...  :-\
maar nu is mijn vraag welke lengte moet ik dan het beste hebben, ik heb opgemeten zo'n 75 cm maar is dit wel goed..?
Ik zou graag tips willen hebben van mensen die die dingen al hebben bij mij gaat het over een 1.6e uit 1997 (phase 1)
en hoe bevestig ik die dingen trouwens?

BVD

ppveenstra

bevestiging kan met kit, of sterke dubbelzijdige tape..
De maat moet ik voor je opmeten  :D hoor je nog wel..

Ferdi

ppveenstra

de mijne zijn 62 cm, gaat hier om onderstaande lijsten:

deze zijn standaard van renault, ik denk persoonlijk dat ze inderdaad nog wel 10cm groter hadden gekund als je ze custom made laat maken.

Tuned

mmm bij mij waren er geen problemen met metalko, gewoon gezegd instap lijsten en michel zijn naam genoemd was zo voor elkaar

Ferdi

dus 75 cm zal wel een leuk maatje zijn?  :-\ of 70?  :-[

@Dave, Hij wilde ze zeker goed hebben ivm custom made... dan kan ik ze niet inruilen  ;)

Tuned

vertel, hoe custom made de lijsten of de letters  ;D

Ferdi

de naam "Blue Spirit" in een bepaald lettertype wat hun niet hadden... ze moesten daar een TTF bestand van hebben en die heb ik inmiddels kunnen regelen... het wordt hetzelfde lettertype als mijn raamband  ;)

Tuned

ooo zo  custum made, dat heb ik ook laten doen, vivaldi style hadden ze eerst ook nie :)

Ferdi

juist daarom en als het niet goed kun je het niet zomaar inruilen he? :D
hoe lang zijn de jouwe dave?

Tuned

zal morgen kijken maar dacht dat ze bij mij een standaard coupe maat hadden genomen, heb ze geen maat opgegeven(even lang als de zwarte die er nu opzitten)

Ferdi

alvast bedankt jongen!  :D

Tuned

lengte krijg je strax van me  ;)

Shane

hmz

weet maar de mijne is veel groter of hebben jullie dat zwarte in kleur gespoten ?

peterachterop

nee dat zwarte hebben ze verwijderd.

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev