Advertenties


RMC clubweekend Nürbürgring 13-14-15 Juli 2007

Gestart door Michel Cijs, 10 mei 2007, 22:40:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Stefan

ziet er goed uit

Wat was er met Remko zijn auto...???
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Cijs

#94
ook hier weer thuis Y

fantastische 2 dagen, volop gezelligheid, gastvrijheid en auto's en SNELHEID. Gelukkig is Remko uiteindelijk goed geholpen met zijn kapotte multiriem en spanner, al had het wat voeten in aarde. De 2 dagen zijn voorbijgevolgen, zo ook de kilometers in Duitsland onder de CR7's van de Mégane. Na 150K still going strong ;)
De zaterdag vond ik overigens het mooiste, ivm alle enorm DIKKE auto's die perse de baan op wilden in 1 uurtje. Zelden vertoond en zelden zoveel DIK materiaal bij elkaar gezien. Hier kunnen geen 5 jaar AMSE tegenop wat mij betreft Y

Reinier nogmaals de complimenten voor de strakke organisatie, Altenahr hebben we nog niet eens aangedaan, dus we hebben zeker een reden om volgend jaar weer terug te gaan !!

Aan alle aanwezigen overigens ook de complimenten voor de betrokkenheid en saamhorigheid, buiten dat er volop gezelligheid was en er gelukkig altijd wat open discussies zijn binnen een groep vond ik het mooi om te zien dat iedereen bleef in the middle of nowhere, toen Remko zijn Meggi er mee stopte. Dit zegt wat en ik vind dat dat genoemd mag worden omdat het iets zegt over de club en de clubmensen  !-!

foto's en film volgen uiteraard ergens in de loop van deze week.....

Reinier Goorden

Wij zijn der ook weer. -- Wilde nog even een toureke koblenz doen maar Ella vond dat we beter naar huis konden gaan :q
Het was weer als vanouds beregezellig. Topcamping en vanalles te zien op en om de ring. Gelukkig binnen de club alles heel kunnen houden op een klein technisch mankementje na.  l-

Paul

Ja, die vrijloop gaat wel eens vastzitten, waardoor de riem veel meer gaat klapperen.
Gelukkig is hij niet tussen de d-riem gekomen.
Moet wel zeggen, dat de duitsers (ADAC)je meestal netjes helpen
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Niels Nederlof

" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

peterachterop

zo dat is netjes.

En zo tam van buiten he zo'n caddy.


matthew

Ook wij hebben een geslaagd weekend gehad.
Is zeker voor herhaling vatbaar.

Foto's ben ik mee bezig,volgen dus nog.

En rondje ring meegereden met een cc haha

sebastiaan

30 foto's... de rest volgt.

http://s199.photobucket.com/albums/aa91/carnoir/nurnburgring/


ik heb 366 foto's allemaal in minimaal 1.4 MB.  is er een makkelijke manier om deze kleiner te krijgen zodat plaatsen geen uren duurt! er zitten echt leuke foto's tussen die ik graag deel.

nogmaals een waardevolle ervaring deze meeting.
graag jaarlijks terugkomend, het was super!
Reinier super gerealiseerd.
Veronique, jouw bedrage m.b.t het eten/ BBQ was ook heerlijk!


Niels Nederlof

Citaat van: sebastiaan op 15 juli 2007, 22:21:19
ik heb 366 foto's allemaal in minimaal 1.4 MB.  is er een makkelijke manier om deze kleiner te krijgen zodat plaatsen geen uren duurt! er zitten echt leuke foto's tussen die ik graag deel.


ff zoeken op jpeg resampler. is gratis te downloaden
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

michel81

zo mensen dat ziet er zeker als een zeer leuke trip uit.
ook een berg mooie foto's gezien.
jammer dat wij niet mee konden  ;(

lúk

het ziet er erg leuk uit !-! en het weer was top zo te zien _o_

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev