Advertenties


[M?gane coup?] Project P.P Veenstra

Gestart door ppveenstra, 14 september 2004, 21:32:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ppveenstra

#15
Update

Vandaag de onderdelen terug gekregen van de spuiter in de grondverf uiteraard..
Morgen worden deze meteen geschuurd zodat ze vrijdag kunnen worden voorzien van de uiteindelijke kleur..
Ook gaat de gehele auto dan mee voor het overige dashboard wat dan zal worden afgewerkt..





Ook ben ik voorzichtig begonnen met de nieuwe deurpanelen..
Het chasis voor de deurpanelen is bijna klaar, morgen zal de laatste ring worden gemaakt voor de 13cm speaker..
Vervolgens wordt alles vastgezet, en zal het strechdoek de boel gaan sieren..



Tevens ga ik morgen naar mijn sponsor voor een nieuwe raamband..En de nieuwe 13cm speakerset in dezelfde lijn als de bestaande speakers zullen direct mee worden genomen.. De stoelen lopen enigsinds vertraging op en is momenteel onbekend wanneer ze friesland gaan bereiken.

Ook zullen de achterkassen a.s vrijdag worden gerold, dit omdat het momenteel mega aanschaaft bij hobbels, drempels e.d..
Ik hoop na vrijdag van dit probleem verlost te zijn? :D

Tot zover? ;D

ppveenstra

#16
Sinds een tijdje andere bestickering:





:D

Tevens wat nieuwe spullen gekocht waaronder;

2 nieuwe motor uitlaten (ex joost-cabrio)

witte tellerplaten

nieuw sportstuurtje + naaf.

Ook mijn nieuwe stoelen zijn binnen, die komen er ook zo snel mogelijk in.



Zodra de stoelen erin zitten, gaat de megane enkele weken logeren, voor de respray aan de binnenzijde, + de deurpanelen..

Het project duurt momenteel wat langer, i.v.m. vakantie tenerife en omdat ik de laatste 3 weken de megane 2 x stuk heb gehad, 1 x de startmotor, en afgelopen woensdag viel hij uit op de snelweg..

Daarom staat hij nu al 4 dagen bij de garage voor een complete check + grote beurt, probleem is waarschijnlijk iets met de gasregelaar..

We wachten het af, zullen we maar zeggen? ::)

ppveenstra

#17
Vandaag de nieuwe kleur binnen gekregen? 8) 8) 8)

De auto zal tot en met 4 Juni? Pingsttreffen in Gronau (D) , of Der Kreuztage in Hermsdorf (D)
niet verschijnen op meeting, cq. de buitenwereld.

De primeur van mijn wagen gaat daar dan ook plaatsvinden..

Op korte termijn gaat het interieur in de nieuwe lak worden gespoten, vervolgend bouw ik de auto van binnen helemaal af.

Halverwege februari gaat ook de buitenkant er aan geloven, en deze zal richting de duitse stijl gaan, lage achterwing, dikke kassen etc, hier en daar wat vlakke delen..

Genoeg verklapt tot zover, tot uber die grenze? O0

ppveenstra

Een nieuwe headunit besteld uit duitsland komt volgende week binnen  ;D

ALL IN ONE; DVD Player, TV Tuner, Radio, 4x50 Watt Verst?rker, UND DTS 5.1!!



* 7 Zoll Color active TFT-Monitor / 1440*234 Pixel
* Electronic anti-shock
* Display voll motorisiert, 16:9 oder 4:3 Modus, Winkel einstellbar und speichert Position
* Eingebauter TV Tuner NTSC und PAL kompatibel, EQ: Standard, Classic, Rock, Jazz
* Abspielbare Formate: MP4 / MP3 / DVD / DVD-R / VCD / SVCD / CD / CDR / 8cm Disk
* Spielt MP3?s von CD und sogar von DVD ab

DVD/VCD/CD changer control
* Radio: FM/AM
* 4 Kanal Verst?rker: 4x50W, Decoder: PCM / Dolby Digital / Dolby Prologic II / DTS
* Anschl?sse:
  - Eingang f?r Playstation / X-Box
  - Anschluss f?r CCD-Kamera (z.B. R?ckfahrtkamera)
  - Navigation
  - Bus Eingang f?r CD/DVD-Wechsler
  - Ausg?nge f?r Verst?rker VL / VR / HL / HR
  - 1x Radio Antennenanschluss
  - 2x TV Antennenanschluss
  - 1x Optical out Dolby Digital oder DTS Verst?rker
  - 1x IP Bus Eingang f?r CD / DVD-Wechsler

O0

Dat wordt dus straks savonds een filmpje pakken in de auto  ;)

Vandaag ook nieuw binnen via marktplaats:





Inclusief dubbele set bekabeling, dus kan zowel in de auto als op een winterse zondag mee gespeeld worden  ::)

ppveenstra

Misschien een schokkende onthulling  :o

A.s dinsdag het laatste gesprek voor een baan als bouwkunding ontwerper/c.q. projectleider, tevens per 1 januari een eigen bedrijf opgezet onder de naam Pepe Housedesign.

www.pepehousedesign.nl  :D

De drukte van mijn eigen bedrijf is hoger dan verwacht, Omdat mijn auto niet presentief genoeg is naar de klant toe, ben ik de laatste week veel bij dealers langs gegaan, opzoek naar een seat leon cupra, of een hyundai coupe fx v6.

De kans is erg groot aanwezig, dat het megane project hierbij definitief ten einde is gekomen, ik ben nog in twijfel, maar het kan gebeuren dat binnen nu en 3 maanden, de auto in losse onderdelen weg gaat, en terug wordt gebouwd naar de standaard uitvoering. Of ik houdt de wagen als hobby project, en schuif hem de eerste jaren in een stalling..

Binnenkort ga ik de knoop doorhaken..  ;D

ppveenstra

#20
De knoop is doorgehakt, de megane blijft en gaat verbouwd worden? ;)

Ik koop er op korte termijn eerst een auto naast voor dagelijks gebruik..

Nog een ander nieuwtje:

zojuist besteld? ;D



17 inch, 9 j breed..? :D


Mijn "oude" velgen mogen nu weg zonder banden, dus degene die een leuk bod heeft kan mij een pm sturen..

Ze moeten weg  ;D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev