Advertenties


autoalarm klasse 2 makkelijk om te bouwen naar 3 ?

Gestart door yazzdian, 17 maart 2007, 09:02:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

yazzdian

Vrijdag de cabrio opgehaald, er zit vanaf de fabriek een klasse 2 alarm in, maar ik kan mijn auto niet WA + Casco verzekeren (ik wil dan met diefstal en vandalisme) dat is alleen mogelijk met klasse 3 alarm, nu mijn vraag, kan ik een scm alarm 2 ombouwen naar een 3 of moet ik een nieuw alarm systeem installeren? mocht er een nieuwe in moeten, hebben jullie dan tips in welke, ik zie nl. op marktplaats diversen systemen vanaf circa 100 euro met of zonder klapsleutels.

ps overstappen naar andere verzekering is, denk ik, geen optie, daar ik bij mijn huidige verzekering dikke korting krijg, WA + Casco pm voor 34,75 lijkt mij goedkoop (zwager rijd peugeot 306 cabrio en betaald voor zelfde verzekering 85,- (heeft wel lederen bekleding als extra ass.)

thanks

Marco

michel81

een alarm van 100 euro is echt geen scm klasse alarm 3 alarm die is goedgekeurd.
dus zou toch maar even langs een goed inbouwstation gaan.

Patrick

Mijn verzekering vroeg helemaal niet om een alarm (cabrio met alles erop en eraan)
alleen zonder alarm heb ik een eigen risico, en met goedgekeurd alarm niet.

yazzdian

Nou er is een optie om klasse 2 te upgrade naar 3, met certificaat, dit kan via de renault dealer, toch nog maar ff mijn verzekering gebeld en verteld dat ik het toch schandalig vind dat ik me niet kan verzekeren tegen diefstal (in ruime zin, oftewel van radio tot auto) en vandalisme terwijl de klasse 3 alleen maar een hellingmeter is voor het opkrikken van je auto (begrijp niet wat dat met vandalisme in inbraak te maken heeft) maar even op hun 'hart' gedrukt dat ik al zo lang mijn verzekering hebt lopen bij hun, dat zij wel een klant gaan verliezen, en mijn all in pakket ga opzeggen, tja en toen kon het weer wel  8)7 :x  :neen: waarom moet je nou altijd dreigen om iets voor elkaar te krijgen :neen: maar ja het is opgelost en dat is het belangrijkste!!!

L.Fattah

Heel apart!
Maar goed van je dat je toch nog even gebeld hebt, heeft het toch geholpen.
En er zou inderdaad maar één oplossing mogen zijn, maar klanten die stampij maken krijgen meestal meer gedaan bij een winkel/instantie/organisatie oid

TrickeY

met dreigen kom je er niet altijd hoor haha, unive ligt er niet wakker van als ze een klantje verliezen :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev