Advertenties


Full Speed Rosmalen 5 en 6 mei 2007

Gestart door Michel Cijs, 1 maart 2007, 21:41:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels Nederlof

Het was weer ouderwets gezellig vandaag!  !-!

Jan gefeliciteerd met de zeer verdiende prijzen!
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

Michel Veltman

Citaat van: Reinier op  6 mei 2007, 20:11:26
Niks EEN FRANSOOS.  :q
ONZE JAN heeft een mooie prijs gepakt en geloof me, vandaag was er behoorlijk concurrentie. Y

O nog ff complimenten voor DE CHEF. Michel Cijs, had je weer goed voor elkaar dit weekend. Hulde _o_ _o_ Y
wat heb ik gemist  :?
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Reinier Goorden

Niks gemist, ja de gezelligheid vandaag. Gewoon een compliment wat betreft selectie en communicatie met automaxx enz.

sebastiaan

tof om te lezen, Jan ook van mij proficiat !-!

Michel Veltman

Citaat van: Reinier op  6 mei 2007, 21:02:28
Niks gemist, ja de gezelligheid vandaag. Gewoon een compliment wat betreft selectie en communicatie met automaxx enz.

ahh oke..en idd was weer ouderwets goed geregeld !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Paultje

en ouderwets onzinnige foto's gemaakt... Ik dan....

Die komen later....

Maar alvast ( wederom ) mijn felicitaties voor Jan... Mooi werk gozer!!!!
snappie

peterachterop

Citaat van: Reinier op  6 mei 2007, 20:11:26
Niks EEN FRANSOOS.  :q
ONZE JAN heeft een mooie prijs gepakt en geloof me, vandaag was er behoorlijk concurrentie. Y

O nog ff complimenten voor DE CHEF. Michel Cijs, had je weer goed voor elkaar dit weekend. Hulde _o_ _o_ Y



Euhm reinier ik doel dus op fransoos met het merk renault.

Waren dit jaar extra veel franse merken op full speed?

Reinier Goorden

Ja dat snap ik ook wel peter.
Ik bedoel dus niet zomaar de eerste de beste..............ONZE JAN
Ben trots op hem Y !-!

MB82

#128
Gefeliciteerd Jan !-!

Ik stond je nog op te wachten langs de snelweg bij Apeldoorn voor een actiefoto... Net toen we de andere kant op keken en de cam weer was uitgezoomt hoorden we een mooie donkere brom en zagen we je langsrijden. Foto maken lukte al niet meer l-

Benjamin ook gespot op de parkeerplaats bij het autotron, zie foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=MD6PUG4T

peterachterop


doncarbon

Jan,

Proficiaat met de Best of Show. Je verdient het. Auto is nu een geheel geworden met de interieur zo. Moet proberen mijn auto zo snel mogelijk weer op de weg te krijgen zodat we weer samen op pad kunnen.

Niels van Dijk

Wat baal ik toch dat ik er vandaag niet bij was als ik dat zo zie ;( Ik had ook voor warme koffie kunne zorgen :q Is 10 minute rijde voor mij. Jan gefeliciteerd !-!
Volgendjaar ben ik er zeker bij l-

Reinier Goorden

Koffie hadden we zat hoor !-!
Maar idd jammer dat je niet langs gekomen bent

Paultje

snappie

Michel Veltman

!-! !-!
Als ik dit zo zie baal ik toch wel stiekem dat ik er niet bij kon zijn
Zoals gezegd ben ik wel blij dat tennis iig succesvol was anders had ik heel erg gebaald ;)

Ga volgend jaar cker proberen hele weekend erbij te zijn (als bezoeker of selectie maakt niet uit)

Hoe was het weer eigenlijk?
Stond zelf af en toe in de regendruppels mn partij af te werken...maar regen zette niet door (wel koud/winderig)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev