Advertenties


Full Speed Rosmalen 5 en 6 mei 2007

Gestart door Michel Cijs, 1 maart 2007, 21:41:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Michel Cijs

moe en voldaan maar thuis

Met dank aan de crew en de auto-eigenaren vond ik dit weer een fantastisch Full Speed weekend. Het was qua bezoekers niet druk (de hype gaat eraf, miss wel gelukkig ;)) maar qua organisatie vond ik het ok en gelukkig is het concept op het Autotron terrein niet teveel aangepast.

foto's volgen, film duurt wat langer ivm verplichtingen in de werksfeer

Paultje

Citaat van: Michel Veltman op  6 mei 2007, 22:02:37
!-! !-!
Als ik dit zo zie baal ik toch wel stiekem dat ik er niet bij kon zijn
Zoals gezegd ben ik wel blij dat tennis iig succesvol was anders had ik heel erg gebaald ;)

Ga volgend jaar cker proberen hele weekend erbij te zijn (als bezoeker of selectie maakt niet uit)

Hoe was het weer eigenlijk?
Stond zelf af en toe in de regendruppels mn partij af te werken...maar regen zette niet door (wel koud/winderig)

Laat ik het zo zeggen... Ik ben verbrand....
snappie

lúk



Niels van Dijk

Koffie zat ja :q
Had dan nog beter bekers mee kunnen nemen 8)7

Reinier Goorden

Jolanda zet natuurlijk niet meteen heel ons hebben en houden op de foto. Ik kan rustig zeggen dat het ons aan niets ontbrak. Ben geloof ik 2 kilo aangekomen dit weekend 8)7

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jacob

Zo te lezen is het een geslaagd en gezellig weekend geweest.

Jan, gefeliciteerd met de prijzen. Mooie beloning voor je harde werk lijkt mij zo
(al wat ruimte gemaakt voor de rest van de bekers die gaan komen?) !-!


Bart Van de Sande

Dit zag er weer een geslaagd weekend uit. Heb er echt bijna heel de dag aan gedacht. Had echt spijt dat mijn CC nog niet klaar was anders had ik er zeker bij geweest. Volgend jaar misschien terug een kansje.

@ Jan gefeliciteerd met de wel verdiende prijzen.


Paultje



de megane club stand wannabees  _o_ _o_ :D :D
vlnr:
jeroen, niels, paul, pien
snappie

RaymondTroost

Jeps.. je kan gewoon trots zijn dat tussen al die auto's een megane als mooiste voor de dag komt. natuurlijk is dit ook geheel terecht.. Zo zie je maar weer dat een Megane best te stylen valt :P Top werk Jan, zag er prima uit! de kaddet en de bmw wide body waren ook om te smullen zo maar..

ik heb me weer reuze vermaakt, leuk dagje met tot half in de middag lekker weer. Had er nog iemand foto's gemaakt toen ik op het podium stond..? ik was als 1 van de 1ste..

trouwens die DB Exhaust test was echt fake :P Dr stond daar een sunny geloof ik dat had gewoon een lantaarnpaal onder ze auto en die had 120 db.. volgens dat apparaat.. maar da ken nooit natuurlijk :P ik zelf had 114,3 :P ook neit slecht denk ik.. Maar voor een goede meting moet je naar SPL Zwolle gaan... die doen het met een statief en prof apparatuur en niet met een afstandsbediening :P haha

wouter arnouts

ja jullie hadden echt een mooie en leuke stand ben nog geen een keer gespot op een foto  ;(

Benjamin Renon

@ Jan: van mij ook nog gefeliciteerd met je prijzen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Jan van Heteren

@ iedereen dank jullie voor de geweldige reacties en felicitaties, echt top.... !-!

Was gister echt een leuke dag, gezellig gehad en natuurlijk lekker weer
was wel slopend maar ben vandaag lekker vrij dus kan lekker rustig aan doen.... ;)
Meganomaniac

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev