Advertenties


Xenon/bi-xenon

Gestart door RaymondTroost, 31 januari 2007, 18:47:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RaymondTroost

hallo,

na al enige reseach gedaan te hebben, kan ik er maar niet precies achter komen.. wat is het verschil tussen xenon en bi-xenon.. zover ik begreep is bi-xenon met grootlicht??

ik heb btw koplampen met zo'n schotje erin.. Michel C jij had het laatst ook ingebouwd.. welke set heb jij genomen?

mvg Raymond

Stefan

bi-xenon is dim + groot licht in xenon ja idd

Mijns inziens niet echt nuttig trouwens, hoevaak gebruik je je grootlicht..?
bovendien geeft "normaal' groot licht ook al heel veel licht, dus of het nu echt toegevoegde waarde is...?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Cijs

hangt dus van je huidige koplamp af

als je h4 hebt, dan kun je bi-xenon nemen. Dan zit het grootlicht in je gewone licht erbij.

Als je h1 hebt dan is het grootlicht apart en dus nog gewoon halogeen

Michel Cijs

Citaat van: Stefan op 31 januari 2007, 18:55:44
bi-xenon is dim + groot licht in xenon ja idd

Mijns inziens niet echt nuttig trouwens, hoevaak gebruik je je grootlicht..?
bovendien geeft "normaal' groot licht ook al heel veel licht, dus of het nu echt toegevoegde waarde is...?

als je h4 hebt dan zeker bi xenon inbouwen

is makkelijker inbouwen + als je het niet doet, dan schakelt je xenon over naar enkel halogeen, dat is een zware achteruitgang dus qua zicht

RaymondTroost

oke... ja ik heb h4 jah..  is ff kijken of ik dat nog kan regelen voor explosive.. pff 8)7

michel welk merk had jij? want ze bieden zoveel aan tegenwoordig, cartrend bidt camco aan, mja ik zie ook philips enz enz

Michel Cijs

#5
we hebben net van de club een actie gehad, had je mooi gescheelt wanneer je lid was  ;) (grote inkoopactie)

die van ons komen weg bij www.tunex.nl

Dit zijn HID lampen, merk lampen wat hierin zit is van Philips en deze zijn perfect vind ikzelf  Y

Voor de show hoef je ze toch niet per se te regelen trouwens? of zet je de hele dag je lampen aan  :D 's avonds heb je er tijdens het rijden echt plezier van + het heeft een zeer luxe uitstraling

RaymondTroost

haha... daar zat ik ook net op te kijken... Mja 199 euro voor bi xenon vindt ik geen geld! als je kijkt dat de meeste veel duurder uitpakken... Tja, ik ben ook al lid van een andere club. en cartrend is daar sponsor van, die maakt ook wel leuke acties.. maargoed

Neem maar is een kijkje http://www.shoreline-tuning.nl/ Het is echt op zuidholland gericht. Vandaar ook Shoreline (kustlijn) Sta ook met hun op Explosive

@ michel jah, het geeft toch net ff wat extra's als je die hal binnekomt ;)

Michel Cijs

#7
cartrend is ook hier sponsor ;)

maar met binnen rijden is er nog geen publiek hoor  ;) het is idd fraai en voor een goede prijs  !-!

RaymondTroost

haha, nee dat snap ik ;)

Is het trouwens een beetje zelf te doen met die handleiding? en had je het snel in huis?

Michel Cijs

heel snel, ik werk er tegenover ;)

handleiding heb je niet veel aan, de FAQ van Peter hier op de site wel.

Het kan binnen een uurtje erin, maar als je het netjes wilt doen kost het je wel een paar uurtjes

Roy S.

Is die FAQ van Peter ook voor niet leden zichtbaar? :)

Michel Cijs

jazeker

op de site onder Tuning & Design  Y

RaymondTroost

Oke.. ik heb het is doorgelezen.. ziet er wel goed uit.. maar peter heeft het over een droge plek.. Dat kastje naast het voorscherm is toch niet droog? als je hem bv afspuit, komt er dan geen water tussen een voorscherm en de kap?

RaymondTroost

neej, mja voordat ik hem altijd met de spons doe, haal ik het 1ste iet wat grovere vuil eraf met de hogedruk.. dus zou graag van peter ofzo willen weten of die er geen problemen mee heeft !-!

RB Cartuning

Beste Leden,

Vanaf volgende week heb ik ook mijn eigen lijn met Xenon binnen. De H1/H4/H7/HB3/HB4 kosten dan voor clubleden 149,- en de H4 bi-xenon 199,- Alle soorten zijn 6000K met 1 jaar garantie.

Groeten,

Robert
RB cartuning

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev