Advertenties


Achterlichten; van origineel tot lexus tot...

Gestart door Alex, 14 september 2004, 21:03:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bob

Sommige dingen heb je nu eenmaal niet zelf in de hand. In dit geval is het de leverancier die ze niet leverd... dus dan houdt het

heel erg snel op.

EyesOnly

Inderdaad, natuurlijk begrip voor want de zin "Sorry meneer maar zelf kan ik ze niet voor u maken" gebruik ik ook erg vaak op een dag :) :)

Alex

Citaat van: Bob op 16 maart 2005, 19:34:35
Vanmiddag contact gehad met Cartrend.

De lexusachterlichten met de kleine rondjes naast elkaar kunnen waarschijnlijk pas eind April geleverd gaan worden...

Dus helaas mensen, nog even geduld hebben? :-\

Ik wacht nu al zo lang, dat maandje kan er ook nog wel bij.

Dennis Postma

Citaat van: Robert -Yellow Devil- op 14 maart 2005, 09:32:22
Ik vind ze toch wel gaaf staan hoor, ook in de zwarte variant  :D



vandaar dat ik ze er zelf op heb zitten  :)

(en ja ik weet het, het is een but-kwaliteit foto, maar hij is met me gsm gemaakt, dus valt nog wel mee.)

Maar die andere drie-lamps kun je bij www.Reichhard-motorsport.com halen, zowel in chroom als in zwart voor ?179,- te verkrijgen.

ff mailje sturen en je weet het.

persoonlijk vind ik zelf die jullie bedoelen (kleine 3-lamps) minder mooi, maar da's persoonlijk.  ;)

Mooie kleur combinatie  ;) 8)

Denm@n

#64
Op de 100% tuning beurs in Gent waren de lampenunits met de 3 lampen naast elkaar te koop. Alleen ze waren er niet in de chrome versie :( De donkere versie waren 130 euro. Dus niet die hele mooie die hierboven op de megane van Robert staan, maar die versie waar een aantal mensen hier op het forum naar op zoek zijn.

Deze, alleen dan de black versie:


Robert yellowDevil

 8)? 8) dank u, dank u? 8)? 8)

Maar misschien blijven ze niet zwart vanbinnen, zit er erg over te denken om deze te gaan spuiten, dus . . .

Foto's volgen als het zo ver is.

>OFF-TOPIC<

Denk dat ik toch maar een project-topic van me eigen wagentje moet gaan openen, is wel zo leuk voor mijn mede megane rijders.

Ik zit nl. nog vol met ideeen, ben nog bezig met een eigen motorkap-project, heb binnenkort een voorbumper voor eigen project en heb ook al ideeen voor een achterbumper-project (zoek nog een originele cabrio achter bumper, iemand over??) , en heb ook nog een setje side-skirts die ik nog wat aan moet passen, maar die ik dus tot nu toe nog op geen andere megane gezien heb, dus dat wordt ''Super-Originale'' Megane, kan haast niet wachten, maar heb veel te veel tijd te kort, dus nog ff geduld.

>ON-TOPIC<

Bob

Citaat van: Dennis "Denm@n" Vialle op 21 maart 2005, 19:48:50
Op de 100% tuning beurs in Gent waren de lampenunits met de 3 lampen naast elkaar te koop. Alleen ze waren er niet in de chrome versie :( De donkere versie waren 130 euro. Dus niet die hele mooie die hierboven op de megane van Robert staan, maar die versie waar een aantal mensen hier op het forum naar op zoek zijn.

Deze, alleen dan de black versie:



En dat is juist het "probleem" Dennis, de chrome zijn nog niet leverbaar. Maar geduld is een schone zaak,

en diegene die erop zitten te wachten zullen uiteindelijk wel een keer beloond gaan worden ;)

Denm@n

Hey Bob, ja ik heb het hier gevolgd en ik weet indd dat die nog niet leverbaar zijn, alleen ik kwam zaterdag in Gent wel de black versie tegen en ik dacht ik meld het even, misschien zijn er mensen die de blak versie willen :) Ik wil zelf die andere chrome versie, dezelfde als Robert dus, maar dan de chrome. Ik weet dat ze al te koop zijn, maar vind ze nog te duur, dus ik (als echte nederlander zijnde) zoek gewoon nog even verder  ;D

Tony

#68
Ik vindt die lexus acherlichten ongeveer de lelijkste dingen die ik ooit gezien heb. ???
Ze staan werkelijk op geen enkele auto, zelfs niet op een Opel of een Honda. :) :) :)

Wat weer wel mooi staat is een 'overlay', een kap die in de kleur van je auto is, en die je zo over je achterlichten kan klikken.
Dan heb je strakke billen  :o, maar geven wel licht.


Denm@n

Tis maar goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, want dan waren het maar saaie meetings, als er allemala dezelfde auto's stonden  :D

RuuP

Toen al die dingen net uit kwamen vond ik ze wel gaaf.

Maar hoe langer ik naar de originele lichten kijk, hoe mooier
ik ze ga vinden. Vindt de originele kont eigenlijk al super af fabriek.


V.

voor mijne classic zijn ze dus echt ni te vinden.
mss da ze die caps in lakkleur hebben voor ne classic

Remco_B

Nou ik vind die Lexus lampies wel mooi hoor  ;) Ik was een beetje aan het zoeken daar die lampen en toen kwam ik bij www.stroevemotorsport.nl Daar zag ik de Lexus Style 2 (vind ik persoonlijk mooier dan 3) voor ? 105 niet duur denk ik als ik overige websites bekijk.

Mag ik aannemen dat deze zonder problemen op een M?gane 1 passen of zijn die voor fase 2?


Andy

Zouden er ook 3d achterlichten voor een megane fase 2 te koop zijn?
Dat lijkt mij nml. heel mooi staan......

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev