Advertenties


Angeleyes deel 5

Gestart door Jan van Heteren, 7 januari 2007, 11:28:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peterachterop

voor de ph 1 ging het bij mij ook het makkelijkst met de bumper eraf. daar schuiven de lampen over 2 metalen clipjes.

Mike,

ok ingewikkeld.

is er ergens een uitleg waar ik kan lezen en of zien hoe ik me voor bumper stukje bij beetje los kan halen ?

Mike
Renault Megane Coupe. 1.6 16V Zwart 1999.

Jeroen

Yep, naast het forum is er ook nog zoiets als een site.
En op die site staat een FAQ.
En in die FAQ kun je het o.a volgende vinden:
http://www.meganeclub.nl/tundes2/faq/demontage/demontagetips.htm

Mike,

Citaat van: Jeroen op 14 juli 2007, 18:38:38
Yep, naast het forum is er ook nog zoiets als een site.
En op die site staat een FAQ.
En in die FAQ kun je het o.a volgende vinden:
http://www.meganeclub.nl/tundes2/faq/demontage/demontagetips.htm
Ja ok thanks Jaroen,
maar toch is dit meer gebaseerd op de phase I want ik heb de stappen gevolgd maar ik krijg de bumper nog steeds niet los.
Renault Megane Coupe. 1.6 16V Zwart 1999.

Dirk Kuipers

Wat zit er nog klem dan?
Het lijkt mij dat haast elke bumper op dezelfde plekken vast zit.
De bodemplaat, bij de wielen, en bovenaan.

Mike,

zodra ik de twee torx schroeven van de wielbak heb losgemaakt kan ik een klein beetje de bak bewegen,
maar dit is onmogelijk verder te bewegen, ik moet daar wel bij als het goed is :? want boven in zit er een moer die ik los
moet draaien zodat ik de bumper naar beneden krijg. Toen dacht ik laat ik die bak los halen
maar daar zitten rubberen plugge in, ik weet het een maal een plug eruit krijg je hem niet
meer goed want dan zit er te veel speling in of de plug of het gaatje(oud schilder) dus daar ben ik niet aan begonnen.
Misschien is daar een trucje voor maar ik heb geen idee, en dan misschien zit ik wel helemaal fout.

Mike.
Renault Megane Coupe. 1.6 16V Zwart 1999.

peterachterop

Voorbumper

--------------------------------------------------------------------------------


Draai de torxboutjes in de wielkasten los (1 aan de zijkant en 1 onder de auto).
Haal de klem waarmee je binnenscherm onder de auto vastzit los zodat je het binnenscherm een beetje kan bewegen.
Schuif het binnenscherm opzij zodat er aan de bovenkant van de bumper een bout zichtbaar wordt waarmee de bumper aan het zijscherm vast zit. Draai deze los.
Je kan de bumper nu aan de zijkant een stukje naar beneden trekken zodat deze losklikt.
Doe dit aan beide zijden.
Draai onder de auto 2 boutjes los van het bescherm schild (als dit er zit).
Draai de torxbout midden op de bumper aan de bovenkant los.
Trek de stekkers van je mistlamen los (mits aanwezig).
Verwijder nu met 2 man de voorbumper.


vdwaldennis

Ja je hebt gelijk, maar het vreemde is dat er staat dat ze voor een megane 96- zijn.
En er staat dat je garantie krijgt op de angel eye ringen.
Dat begrijp ik dan niet helemaal......

vdwaldennis

#99
ja klopt, maar met hetzelfde plaatje....
Maar hij is vrij goedkoop ik vind het wel wat.
Het zijn geen angel eyes misschien, maar er staat in de beschrijving dat je garantie op de angel eye ringen krijgt.
Hoe zit dat dan?

Is het uberhaupt wel voor een coupe?

vdwaldennis

Klopt, was een foutje van ze. Ik heb net een mail terug gekregen:

"Deze lampen zijn net binnen en de advertentie is vanmiddag door mijn collega geplaatst. Ik snap de verwarring. De angel eyes garantie is een standaard tekst die voor de advertenties van koplampen gebruikt wordt. Deze is inderdaad niet van toepassing op deze lichten. Ik heb de advertentie ondertussen ook al aangepast. De juiste foto heb ik er nu ook bij geplaatst. (Zie ook bijlage). Die erbij stond was van het 99- model."

Oldskool

is het dan zo'n klus om angel eyes te monteren dat de voorbumper er ook af moet? ik dacht de oude eruit en de angel eyes er in plaatsen. en om blauwe verlichting uit de angel eyes te hebben moet je toch H4 lampjes hebben toch? wie weet het?

ForzaMollie

Uhm, heeft niet direct iets met angel eyes te maken, maar heeft een van de heren/dames niet een set ph2 koplampen (liefst alleen de rechter) over nadat ze angel eyes gemonteerd hebben?

Mike,

het was idd andersom, ik had phase1`lampen en moest voor de 2' hebben. maar deze zitten er onderhand in, passen perfect.
geen moeite meer gehad.
Renault Megane Coupe. 1.6 16V Zwart 1999.

KevinL

Hoe is de verlichting van de ringen bij de phase 2 lampen? weet dat ze bij de phase 1 vrij zwak waren en je voor het mooie powerleds moest monteren is hetzelfde probleem bij de phase 2 of is dit al verbeterd?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev