Advertenties


pioneer avic x1r

Gestart door Nick Mattheus, 6 december 2006, 22:43:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nick Mattheus

Kzit met een vraagje,
Ik was met men meggie een tourtje aan het maken tot op een moment dat men audio volledig uitsprong :? l-
Het schermpje ging toe en kwam er daarna weer uit maar kreeg geen beeld of niets meer N.
Nu blijven de lampjes wel branden en ik kan er nog een cd in steken en er ook terug uithalen maar voor de rest niets meer??

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Grtz, Nick.
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Jeroen

Je hebt helemaal geen beeld meer?
Doet de radio het nog wel?

Bij de X1 was het kabelboompje wat van het scherm de unit ingaat een zwak punt.
Hier kon kortsluiting in onstaan en dan was het einde beeld.

Ik heb dit ook gehad en in principe was dit garantie werk, alleen had ik er een kopie DVD inzitten en toen verviel de garantie.

Maar van wat ik begrepen was dit probleem bij de X1R verholpen.

Nick Mattheus

wel mijne deed niks meer enkel de cd krijg ik er nog uit en er weer terug in. Meeeer niet >:(

wel geluk dat dit ook garantie was maar moet nu toch 3 weken wachten + zit nu terug met orriginele radio zonder RCA uitgangen, dvd, gps, enzo...


grtz
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Nick Mattheus

erix heb jij geen ervaring met de avic??

grtz
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev