Advertenties

Velgen

Gestart door rik, 13 november 2006, 21:59:10

Vorige topic - Volgende topic

rik

Kwam deze velgen tegen op marktplaats:

http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-banden-en-velgen/60603422-dikke-8j-x-17-inch-autec-z-cup-velgen-zgan-banden-4x100.html?return=eJwlytEKwiAUgOF3GWyXuqMuliJRbyIlKTp3mMJW0bundPd%2F8BsJ8uPlqLIENssuW7PdnXKloKQ0rGgTWcwWCkZjSiYp0v9C0OHliBqGR9YRen4Vc89vsdR6e2x51GTsBEI0vaqmkU9wrgp71WKfJtmqNfu2DqihU98fkP4syw%3D%3D&df=1&fta=

Mijn vraag is of deze zonder aanpassingen gaan passen onder een 2.0 16v uit '96. Circa 3,5 cm verlaagd.
8J lijkt me misschien net iets te breed? Misschien rollen? :x
Indien de banden (afhankelijk van type) en velgen in goede staat verkeren lijkt me dit geen verkeerde prijs. ;)

Wie kan mij adviseren  !-!

Jeroen

Heb je niet nodig Timo, want de gegevens die wij nodig hebben staan hier op de site.

De vraag is of de 8J banden passen.

rik

Graag uitleg voor deze leek Remko  _o_

De et-waarde staat niet vermeld in de advertentie. Is volgens de faq wel van belang en moet 44 zijn voor een 16v. Indien de et-waarde van deze velg anders is, hoe kan ik dit oplossen?

rik

hmmm als ik dit zo lees, kon het achter nog wel eens een probleem worden  :x

De velg is dan wel 8J i.p.v. 9J, maar ben al wel een stukje gezakt.

Iemand anders die mij hier antwoord op kan geven?  !-!

rik

Misschien Jochem of Michel?

Greencabrio

Heb je een coupe of een cabrio? Bij een cabrio is 8 j een makkie. Bij een coupe raad ik je zeker als je verlaagd bent je kasten uit te rollen!! Beter zeker dan onzeker!!!

rik

Bedankt voor de reacties.  !-!

Heb idd een coupe dus rollen zal dan wel verstandig zijn. Maar eerst maar eens passen. Hoeveel kost het rollen ongeveer? Een paar tientjes per wielkast?

RikRace

Ik heb ook 8J velgen en geen probleem met aanlopen.

Nu wel, ik heb achter 15mm spoorverbreders nu en dus m'n kasten laten omrollen. Bij volledig inveren schuurt het nog wel trouwens. Maar nu heb ik het horizontale randje aan de binnenkant niet geheel verticaal naar binnen gedrukt.

Groeten,
Rik
-RENAULT-SPORT-

rik

ook verlaagd dan?

cornelis

ik heb zelf 8.5j et van 35 en 5mm spoorverbreders en ook verlaagt
en de kast zijn voor de helft gerolt   !-!

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev