Advertenties

Dubbele uitlaat onder RZ TZ 64

Gestart door ardruiter@hotmail.com, 5 november 2006, 16:16:15

Vorige topic - Volgende topic

ardruiter@hotmail.com

Hallo megane liefhebbers,

Zag en hoorde in De Meern een coupe met kenteken RZ-TZ-64 rijden.
Mooie wagen, ook erg mooi geluid uit de uitlaat.

Waar komt die vandaan ? Wil graag een gelijksoortig systeem onder mij cabrio zetten (1.4 16V).

Kan dat ?

Heb wel de orginele achterbumper er nog onder zitten.

Graag contactje ?

Greencabrio

Dat is er eentje van de RTC. ALs je daar je oproep zet dan weet je het wellicht sneller. Een uitlaat van een cabrio is wel langer. Dus wordt wel wat custom werk.

Meganez

Volgens mij is dit custom werk van laser. Laser heeft een speciale custum line die veel verschillende bochten, dempers en sierstukken heeft zodat iedere uitlaat naar eigen smaak qua geluid en uiterlijk gemaakt kan worden.

oa leverbaar bij MCC dus  !-!

ForeverYoung

Citaat van: Michael op  5 november 2006, 18:55:02
Dat is er eentje van de RTC. ALs je daar je oproep zet dan weet je het wellicht sneller. Een uitlaat van een cabrio is wel langer. Dus wordt wel wat custom werk.

Mark uit Staphorst.
hier z'n profiel @ RTC, kun je 'm misschien mailen ofzo: http://www.renault-tuning.com/profile.php?mode=viewprofile&u=5805

Kijk ook eens bij de bekende leveranciers als Reichhard, misschien hebben die ook wel zoiets voor jouw auto?

TrickeY

Mark uit staphorst?,
das appart , dacht dat die altijd een clio had,  ik woon ook in staphorstcity!!

ForeverYoung

:D (zoveel toeval en toch heb je 'm daar nog niet zien rijden ofzo :q )
en idd, die had ook altijd een Clio !-! (RSi)

RB Cartuning

SK-Tuning heeft meerdere modellen L+R uitlaten voor de cabrio. Zij maken die namelijk custum made, ze beginnen bij 549,- maar dan zijn ze wel pasklaar.

Eventuele andere tips zijn op aanvraag mogelijk.

Groeten,

Robert
RB cartuning

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev