Advertenties

Spuiter in omgeving Rotterdam?

Gestart door Patricklauw, 29 oktober 2006, 18:53:06

Vorige topic - Volgende topic

Patricklauw

De titel zegt het al.. Ik zoek een goeie spuiter / spuitbedrijf in omgeving Rotterdam.

Ik heb sinds vandaag een blauwe evo spoiler maar ik heb een zwarte auto, dus dat gaat niet staan natuurlijk  ;)

Hij is al pas (of hoe zeg je dat  :? ) hij heeft niet geplamuurd te worden, alleen geschuurd en overgespoten te worden dan denk ik.

Ik heb er al een gevonden in Rotterdam dat is Carloco. Ik zou er graag meerdere willen weten zodat ik prijzen kan vergelijken en misschien heeft iemand hier wel goede ervaring bij iemand.

Wie weet een goeie spuiter en wat de kosten ongeveer zal zijn om alleen de spoiler te spuiten?

Sjors

Weer iemand uit omgeving Rotterdam  !-!

Je kan de Clubsponsor even mailen die heeft richtprijzen op zijn site staan. www.rbcartuning.nl

Anders schijnt Allacar op sluisjesdijk een goeie te zijn en niet al te duur.

Succes
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Patricklauw

Bij rbcartuning had ik gekeken maar 180 vind ik best duur. Bij Carloco is het 150 voor een hele bumper en dat is wat meer werk lijk mij.

Heb op de site van JCTuning gekeken maar die is ook niet erg duidelijk. Denk dat ik volgend weekend ff langsga bij ze. Maar als jullie nog meer zaakjes  (of zwartwerkers ;) ) kennen hoor ik het graag.

Allacar kan ik niet vinden op google / goudengids, heb je daar een url van?

Patricklauw

Bedankt voor de handige links  !-!

Maar heeft er niemand hier in de buurt zo'n spoiler laten spuiten en een exacte prijs?
Anders zou ik langs al die zaakjes moeten gaan en het scheelt veel tijd als iemand het weet natuurlijk  :q

Als er trouwens iemand is die een zwarte evo spoiler heeft en een blauwe wilt mag die zich ook melden  :D

Greencabrio

Ik weet wel dat enkel een spoiler laten spuiten vaak een dure grap is als je het goed wil hebben. je moet ervan uitgaan dat een spuiter een bepaalde hoeveelheid verf koopt, maar doordat dit niet nauw aansluit, verf zal overhouden. Vaak is het dus voordeliger om meerdere dingen tegelijk te spuiten. Tevens zit er ook aan een spoiler die in kleur is nog wat schuurwerk en bij krasjes of putjes misschien nog wel wat plamuurwerk. Vind 150 euro voor goed spuitwerk niet eens heel duur gezien het oppervlak wat er gespoten moet worden.

Patricklauw

Hij moet wel geschuurd worden ja door een paar kleine krasjes, maar er zit geen enkele diepe kras in dus plamuren is niet nodig lijk mij.

Ik heb nog geen bericht terug gehad van Carloco maar als hun zeggen dat het 150 kost moet ik het doen dus? Niet dat ik dalijk opgelicht wordt ofzo  :x  :q

Jorn

Greencabrio

Sja ik hoor positieve en negatieve reacties over carloco. Van alacar weet ik dat ze goed zijn. Veel verzekeringen doen zaken met hun. Maar carloco is een raadsel. Je moet gewoon zelf het oordeel vellen. Vraag eens of ze wat kunnen laten zien wat ze gespoten hebben fan kan je al gauw genoeg zien hoe de kwaliteit is? Als ik de keus had dan zou ik voor alacar gaan. Maar wie ben ik? Ik heb zelf een dure "zwarte"spuiter. Maar hij levert altijd puik werk af!

Patricklauw

Ik heb al gezocht in de goudengids op autospuiterij, auto spuiterij, autosloperij, auto sloperij en daar krijg je ook wel hits op maar of ze hebben geen site, of ze hebben wel een site maar geen prijzen erop.

Misschien dat ik Alacar dan eerst ff moet bellen. En wat je zegt, ff langs Carloco om te kijken of ze een voorbeeld hebben wat hun hebben gespoten en wat de precieze prijs zou kunnen zijn. Denk dat dat zaterdag wordt.

RaymondTroost

spoilertje... 50 euri's denk... 75 max...

pm me maar ff over de info...

btw zwart is een uni kleur kost echt niks

Patricklauw

La Beauté Verte bedankt maar dat is toch iets te ver rijden. Heb nu een reactie van Carloco gehad en hun doen het ook voor 50.

Ik denk dat ik vrijdag langs ga bij ze en dan is ie zaterdag klaar. Dan vraag ik wel eerst een voorbeeld wat hun hebben gespoten.

Michael, kan je misschien de negatieve dingen van Carloco vertellen die je weet? Of misschien iemand anders die ervaring heeft met Carloco?

Patricklauw

Ik ben toch niet bij Carloco gegaan.. Voor 50€ kan je niet veel verwachten..

Ik ben bij Riksha geweest in de spaanse polder (Rotterdam) en daar hebben ze um voor 100€ gedaan. Mijn oom ging daar ook vroeger en die was altijd tevreden, en de mensen in een tuning zaakie zeiden ook dat ie goed spuit.

Vandaag opgehaald en wat blijkt nou, hij was nog niet helemaal droog ofzo hij zei dat ik um nog ff moest laten afkoelen :? en dan monteren. Dus je raad het al, nu zitten er vingerafdrukken op omdat ie dat pas zei toen ik de spoiler al in mijn handen had 8)7 In eerste instantie dacht ik dat er geen vlekken op zouden komen maar toen ik eenmaal goed ging kijken buiten in het licht zag ik het pas.

Zou ik dat weg kunnen poetsen / pollijsten als ie helemaal droog is? Ik ga het liever zelf proberen te fixxen voordat ik um weer weg moet brengen en pas volgend weekend kan ophalen.

PS. Hij is wel mooi geworden en precies mijn kleur zwart  Y

Mrtijn

Ik ben ook wel is bij die Riksha langsgeweest maar ik vond het maar niets.

Het was daar echt een rotzooitje, ik kon niet echt geloven dat dat goed zou komen.

Patricklauw

Lol

Het is er idd een zooitje maar het spuiten op zicht is wel mooi gelukt. Vind het alleen zo jammer dat ze um niet langer in de oven hebben gelaten of desnoods ergens anders hebben laten "afkoelen".

Maar er bestaat spul om krassen weg te poetsen maar dit zijn niet echt krassen dit is meer een afdruk en ik vraag me af of dat glad te maken is zodat het weg gaat  ;(

RaymondTroost

nja das dus ronduit amateur werk zeg...

tja.. zoals ik zei.. zwart is zwart.. ja je heb antraciet.. mja zwart is zwart.. dus kleur verschil zal er nooit zijn...

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev