Advertenties


Cabrio 2.0 16v (joost wenting)

Gestart door Joost-cabrio, 18 november 2004, 18:18:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost-cabrio

ik heb mijn renault gekocht in Leek bij groningen ;D

meteen de eerste week een raamband, tja sommige denken nu eenmaal dat je de auto van je ouders rijd ;)


powerfilter een paar dagen later gemonteerd, deze had ik er nog liggen van de opel corsa ::)


schakelaar besteld bij de renault dealer voor in de midden console ik wil daar mijn neon op aan sluiten, en raad eens 54 euro kwijt voor z'n dom ding.
maar goed hij zit er in het is de rechtse schakelaar, mooi weg gewerkt he! :)

Toen de schakelaar en alle draaden getrokken waren wou ik eingelijk w8ten met de balken er zelf onderbouwen maar ik kon weer eens niet w8ten dus ze zitten er al onder

het betrefd de plasmaglow met de computer, 7 kleuren en 9 functies! :D dus idd ledverlichting
ff gekeken hoe 17 ince onder mijn auto stond:


De muziek is onderhand ook al zo goed als klaar, hiermee ben ik voorlopig tevreden



mvg
joost


Joost-cabrio

#1
zo hier ff een foto hoe het muziek lijkt in het donker:

du subwoofers geven bij elke bas een blauw licht? ;D

o ja en de middenpijp natuurlijk ;D


Joost-cabrio

na een discusie bij het onderwerp lexus look achterlicht, en met hulp van andere van het forum
kwamen we er achter dat de lexus achterlicht van een 307 bijna moest passen,en idd hij was maar 2 cm langer dus de dremel er bij en hier het resultaat:



op naar het volgende :D

Joost-cabrio

zo mensen ik heb even door een audio bedrijf in arnhem (Schut Car Systems)
laten berekenen hoe ik het beste de kofferbak minstallatie kon maken zodat ik er zo veel mogelijk profijt van heb, ondanks dat ik een cabrio heb en geen muziek in de roadbox wil.
nu krijg ik een kist met daarin weer 2 kisten met de subwoofers, met als uitgang de skiluik dus zo,

met daarvoor komt natuurlijk de versterker die ik daar gekocht heb ::)
en dan worden alle deuren nog gedaan en alles aangeloten op de versterker  :laugh:


Joost-cabrio

#4
hier ff wat fototjes plaatsen? :D zoals hij nu is



zo ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev