Advertenties


Filter voor Climate Control

Gestart door Jacob, 10 mei 2006, 23:08:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacob

Had van de week ineens een heftige rammel in mijn dashboard zitten (bij ongeveer 3500 toeren in elke versnelling). Gisteren ff onder het dashboard gelegen bleek dat het filter van de airco er voor ongeveer de helft uit licht.

Heb geprobeerd dit terug te stoppen, gaat echter niet lukken. Behoorlijk wat weerstand namelijk. Heb al gebeld met de dealer, de megane heeft namelijk net een 30.000 km beurt gehad waar ook dit filter vervangen zou zijn.

Dus ga vrijdag eens langs om te kijken wat ze met dat nieuwe filter hebben uitgespookt dat het nu komt dat het half los hangt. Hopelijk is die rammel dan ook opgelost, zitten zo te horen wat losse (kunstof) delen in.

Heeft iemand van jullie ooit dit probleem gehad?

Filter zit overigens bij de voetruimte van de passagierskant en dan links achterin tegen de middenconsole (witte kunstof rechthoek).

Jacob

Aha, dat was dan misschien een reden dat de dealer ff creatief was tekeer gegaan met het filter. Heb namelijk het dashboardkastje vol zitten met audio (alle kabels via onderzijde ingevoerd).

En omdat ff uit te bouwen moet ik wel rekenen op een uurtje werk. Zal wel ff kijken wat ze voor smoes hebben, moet sowieso een nieuw filter hebben. Als ik er zo naar keek (en aan voelde) leek het alsof hij gebroken (of gescheurd) was. Zal dan het nieuwe filter maar meenemen en dan zelf wel binnenkort monteren.

Thanx voor de tip in ieder geval!  !-!

Had trouwens vandaag eerst ff gevraagd of het filter ook vervangen was (factuur gaat rechtstreeks naar leasemaatschappij), en de dame aan de telefoon gaf aan dat dit het geval was. Eens kijken of de monteurs (of chef werkplaats) ook die mening deelt.

Jacob

haha, oke bedankt had ik me niet gerealiseerd.  8)7 Scheelt me in ieder geval weer een beschamend moment morgen bij de dealer.

Had, in mezelf, al lopen afgeven op de monteurs dat ze ook het filter hadden gesloopt.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev