Advertenties


Angeleyes deel 4

Gestart door Jan van Heteren, 30 januari 2006, 18:09:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2seemegane


Feskens

nou dan is mijn allerlaatste vraag of iemand een foto heeft van een gele coupe (fase 1)  met angeleyes. Wil graag even zien hoe het staat omdat de zijkant een beetje grijsachtig is ben ik benieuws hoe dat naar voren komt. Iemand nog tips waar ik ze moet halen (goedkoper ?)

Dennis Postma

Moet je even bij het project van Peter Achterop kijken, die heeft een gele met angeleyes  ::)

peterachterop

Zal hier wel even een foto van mn coupe zetten.



(als je door t angeleye topic bladerd zie je er ook wel een aantal staan)

En wat betreft goedkoper.
ik heb wel een tip voor je.
Wordt lid vd megane club en je krijgt bij rb cartuning nog eens korting op de lampen.

sony

nog e?n pic van ne meggie met angeleyes


Roeland

ik heb angeleyes gevond voor de megane voor maar 204 euro.
link: http://www.blingyourcar.nl/catalog/product_info.php/products_id/420?osCsid=bb978ab2a0530cec4cf2bbee1cc8197e

dit is goedkoper als rbcartuning geloof ik, alhoewel ik niet weet wat de clubkorting is.

Feskens

de foto is een beetje klein. zijn dit dezelfde als die van de sponsor rbcartuning te koop staan??

Roeland

het ziet er toch zo naar uit.

maar volgens mij kunnen ze nog goedkoper. is in duitsland rondkijken  :P

peterachterop

zijn ze daar nu ook te koop dan?

RB Cartuning

Beste leden,

Ik heb weer de angel eyes binnen voor de coupe in het chroom en zwart. Natuurlijk zit daar weer een leuke aanbieding aan vast. De lampen kosten 249,- incl. verzenden (alleen bij vooruitbetalen of afhalen) en incl. zilveren knipperlichten.





Groeten,

Robert
RB cartuning

peterachterop

weer tijd voor een lijstje?

-
-
-

Ververs

Zijn der wel erg cool uit. Maybe wordt dit het volgende nadat me frontspoiler en rosso sideskirts erop zitten  ;)

remko277

Heej Robert,

als mijn skirts binnen zijn dan neem ik gelijk een setje mee...  Y



RB Cartuning

Hoi Remko,

Wil je de chrome of de zwarte?

Groeten,

Robert
RB cartuning

remko277


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev