Advertenties


Angeleyes deel 4

Gestart door Jan van Heteren, 30 januari 2006, 18:09:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Weet je zeker dat je meterverlichting helemaal uit gaat. Als je namelijk je verlichting aan zet, dimt je meter verlichting en dit wil dan wel eens moeilijk te zien zijn overdag, eigenlijk een beetje het zelfde verhaal als met je ringen  ;)

xforce

neej alles gaat echt uit, 0 Volt erop ofso,
want ook m;n boordcomputer en klokje vallen helemaal uit.
En ik weet hoe het voorheen was, dus 100% zeker.
Zit ook nog te kijken of het nodig is om te kitten.
De delen van het glas en het plastic zitten erg strak op elkaar gemonteerd. Moet er hier toch een laag kit overheen,
of raden jullie alleen aan om het knipperlicht er strakker in te zetten met een rubber.

powerkiter

en voor de phase 2 zijn ze er nog steets niet ;( ;( l-

Mrtijn

maar ze zijn onderweg  :q

powerkiter



RB Cartuning

Ze komen er echt aan, maar het zal helaas nog wel even duren. Zoals sommigen van jullie weten haal ik verlichting rechtstreeks bij de fabriek in Taiwan. Ik heb ze er vorige week nog over gesproken en ze zijn nog bezig met de mal. Zodra ze klaar zijn krijg ik een mailtje en zal ik ze als een van de eerste krijgen. Uiteraard zal er dan een leuke actie volgen voor de leden van de club....

Groeten,

Robert
RB cartuning

peterachterop

Weten jullie nog wel hoe lang t wachten was op de phase 1 lampen. :D

Mrtijn

er zijn niet voor niets 4 delen van  :q :D

xforce

mijn probleem met de dashbord verlichting is opgelost.
Daar was het schakelaartje onder het stuur dus voor :D

echter al vocht gekregen in 1 lamp. bij het knipperlicht.
Had zo even geen rubber bij de hand, dus ik heb ze per direct afgekit om het rubber heen.

Het glazen gedeelte zit er strak met een bestaande kitlaag op het geheel, dus het lijkt me niet nodig om dat nog eens te kitten, zeker omdat ik dan de hele lampen er weer uit moet halen. dus we zien het even aan zo.

Maarten v E

ik heb al behoorlijk wat gelezen over die angel eyes, maar ik heb nog niet duidelijk kunnen vinden of je gewoon met deze dingen door de keuring komt, en of je geen problemen krijgt met aansluiten. Waar kan ik ze het best kopen, dat alles meteen past, en ik gewoon plug en play die dingen erin kan zetten?

groeten

Maarten

Sjors

Je komt door de keuring want er zit een keurmerkje op. En ze zijn te koop bij onze clubsponsor.

Diegene die ze hebben gemonteerd weten meer van het monteren af
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Mrtijn

Ja idd ik kwam er ook niet met 4 doorheen maar dat is idd een westie van 2 draadjes doorknippe

Meganez

Ik kwam er wel doorheen.. maar dat zal dan net uitmaken wie die auto keurd.

Ik heb wel een ander probleem met de angel eyes. In 1 van de ringen is 1 van de 2 ledjes kapot. Ik kan me herinneren dat er hier al is iemand is geweest die de ledjes vervangen had, ik kan het alleen zo snel ff niet terug vinden. Kan iemand mij vertellen of dit uberhautp mogelijk is?? Is het dan verstandig om alle 8 de ledjes te vervangen ivm kleurverschil? En kan ik zonder complicaties zomaar de ledjes vervangen door hoog vermogen ledjes?

Benjamin Renon

Ledjes verwisselen is mogelijk hoor. En niet eens zo moeilijk als je weet waar je moet zijn. Ik heb mijne ook moeten vervangen. Bij monteren deed een ledje het niet, maar deze even verwisseld en hij deed het weer.

Bij je lampen zie je ergens aan de onderkant een rubbertje zitten, (waar de draden voor je ringen heen gaan). Dit rubber moet je even loshalen en dan komt je ledje automatisch mee. De kapotte eruit halen en de nieuwe erin en alles doet het weer. Ik heb geen last van kleurverschil gehad toen ik de mijne erin had gezet.

Of je ledjes zie een hoger vermogen kunt gebruiken weet ik niet...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev