Advertenties

Hoe hoedenplank verwijderen??

Gestart door R.Wiemer, 25 januari 2006, 20:10:47

Vorige topic - Volgende topic

R.Wiemer

Ik heb een nieuwe hoedeplank gemaakt van polyester, en die wil ik nu passen in de auto. Moet ik nu echt voor het verwijderen van mijn hoedenplank de "A-stylen" aan de achterkant weghalen??

En zo ja hoe doe ik dit? kom daarnet niets zien, is ook zo donker buiten  :)

BVD

Patrick

Rugleuning van de achterbank neer klappen,
daarachter zitten plastic klemmen (propjes) die moet je eruit halen,
dan kun je de hoedenplank er zo uit trekken :D

Megane2000Coupe

Reinier Goorden

R.Wiemer

Ja sorry idd een fase 1, maar de plank steekt toch onder de zijkappen, en aan de achterkant zitten toch van die "flappen" om hem op de plaats te houden, zie foto

Reinier Goorden

Als je die kunstof doppen eruit hebt moet je de hoedenplank in het midden wat omhoog drukken. Een kant achter het kunststof vandaan halen. Niet TE voorzichtig. En dan gaat het vanzelf.
Wil het echt niet lukken, wat ik niet verwacht, moet je wachten tot 20 mei ;)

R.Wiemer

20 mei??  Oh klusdag, nee ben (nog) geen lid, dus klussen moet maar hier thuis, kom allen maar hier!  :) :D

Probleem is dus dat ik een nieuwe palnk aan het maken ben van polyester, deze wordt gespoten in de kleur van de auto, de hoednplank ga ik dan niet in het midden omhoogdrukken en met geweld tussen de "zijkappen"in mijn auto drukken. Denk toch dat ik maar eens moet gaan uitzoeken hoe ik die zijkappen weghaal. iemand?

Peter (helpdesk) is helaas niet online, maar moet hetzelfde probleem gehad hebben.

peterachterop

R.Wiemer

Hehe, lees dit topic eens door  :)

Hoe krijg ik mij plankie er straks weer tussen? Heb jij de zijkant weggehaalt en zo ja, hoe??

peterachterop

geduld.

Ik heb het daar achter wel laten zitten en zoals ik al zei moet je voor t spuiten rustig padssen en dan met een dremel oid aanpassingen maken zodat het goed past.
De plastic stijl kun je trouwens ook buigen... :D

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev