Advertenties

ledjes

Gestart door dennis, 16 januari 2006, 20:46:03

Vorige topic - Volgende topic

dennis

hallo

ik ben op zoek naar een strip van 70 cm lang met daar op allemaal ledjes achter elkaar. weten jullie een bedrijf die dat kan leveren. het is voor aan de onderkant van de vleugeldeuren.

mvg dennis

Arno

Robin

Gewoon ledtubes ? te koop bij o.a ron de vries.

dennis

robin wat zijn led tubes

Edgar

LED tubes wordt de vervanger van de neon buizen mee bedoeld denk ik. Is geen optie voor wat jij wilt ben ik bang dat is te groot. Enige goede optie zou zijn ze in je deur zelf te plaatsen dus allemaal gaatjes boren en aan de binnenkant van je deur alles aansluiten.

Timo Zuiderduin

in dat geval zou ik een opening aan de onderkant van je deur maken en dan plexiglas erachter zetten om dan binnenin je deur een neonbalk te plaatsen!!

beetje het idee van die gele megane die ze bij DGB hebben gedaan alleen dan ipv aan de zijkant van je deuren aan de onderkant dat glas maken.

dennis

ik heb het namelijk op speed en design daar zat een strip op .dus vandaar ga effe verder zoeken.in ieder geval bedankt voor de reacties

Timo Zuiderduin

op welke wagen was dat?
misschien dat iemand hier de eigenaar wel kent  ;)

Sjors

Waarom is die andere DGB wagen geen lid :P leuke wagen voor meeting enzo  O0

niet dat we op jouw dgb auto uitgekeken zijn hoor Timo  :D
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Timo Zuiderduin

er is zelfs nog een DGB-Megane.Renault
namelijk die van Michiel Veenstra (sidekick Jeroen van Inkel en doet meerdere voice-overs)

ach, als iedereen mijn wagen zat begint te worden is het echt tijd voor een paar veranderingen (die komen er toch wel als ik erin blijf rijden? ;D )

correctie,.. het is een Renault 19  ;D

mickeynox

Die was cker van 1 van de eerste seizoenen dgb  ;D

dennis

@ timo

het was een peugeot 307 3 deurs de kleur was zwart had blauwe strips onder de deur.

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev