Advertenties


Angeleyes deel 3

Gestart door Jan van Heteren, 27 december 2005, 09:10:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tuned

ik krijg ze dus niet strak in de hoek wat moet ik doen om het kleine naadje weg te krijgen?
ook wil ik weten hoe ik ze lager kan zetten, ik schijn nu iets te hoog,
ik heb echt alles geprobeerd met de lamp op hem beter in de hoek te laten aansluiten, denk dat de mooieste oplossing is je scherm verlengen in de vorm van de lamp(dat grijze)

zaten bij mij dan ook trouwens als enige de stekkers verkeer? dat ipv blauw rood boven zat op het 3 blok?

EbOoZ

Verstellen kan je toch d.m.v. de drie bouten achterop de lampen zitten doen? Zo vertelde Robert dat iig aan ons :D

Greencabrio

Ik was vandaag te laat thuis!!! Dus was het al donker en heb ik geen foto's gemaakt! Danny is het oke als ik ze morgen even doormail?

EbOoZ

Ja is goed... moet gewoon te werk dus heb alle tijd ;D

2seemegane

Citaat van: Dennis Postma op 29 december 2005, 19:11:24
Idd gewoon de booskijkers er op doen, volgens mij word ie de auto daar kwaad van ipv boos? ;D

denk dat ik ze er wel op doe ff kijken waarneer  :D


Jeroen


Meganez

 :o

Echt asociaal, ongevraagd de foto's van iemand anders voor commercieele doeleinde gebruiken.

henk

voel me wel gevleid hoor dat ze foto's van mijn megaantje gebruiken 8)
netjes trouwens dat ze de nummerplaten bewerkt hebben :D

Stefan

wel leuk zo al die bekende meganes op de site.... ;D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Cijs

toch weer duidelijk wie de echte meganeclub van europa is  ;D ;D

peterachterop

there can be only one.
nederland heeft de angeleyes als eerste ter wereld lijkt t wel.

peterachterop

Citaat van: Dave op 29 december 2005, 20:07:40
zaten bij mij dan ook trouwens als enige de stekkers verkeer? dat ipv blauw rood boven zat op het 3 blok?

dave als je wil kan ik je het schema even doormailen zoals ik het heb gedaan.

ik heb uit de originele units de stekkers geklikt en deze op de stekker in de auto aangesloten.
nu hangen daar de snoertjes aan die in de originele unit op de lampen zitten. deze heb ik aan de nieuwe kabels gesoldeerd.
Heb de 3poot stekker vd nieuwe lampe er dus afgknipt.

en wat betreft de verstelling vd lampen. ik blijf erbij om de bumper eraf te halen zo kun je de plaatjes waar de lamp in hoort te vallen van de onderkant verstellen.
het is wat meer werk maar bij mij heb ik ze er zo perfect in gekregen.

2seemegane

Citaat van: peterachterop op 30 december 2005, 00:31:04
Citaat van: Dave op 29 december 2005, 20:07:40
zaten bij mij dan ook trouwens als enige de stekkers verkeer? dat ipv blauw rood boven zat op het 3 blok?

dave als je wil kan ik je het schema even doormailen zoals ik het heb gedaan.

ik heb uit de originele units de stekkers geklikt en deze op de stekker in de auto aangesloten.
nu hangen daar de snoertjes aan die in de originele unit op de lampen zitten. deze heb ik aan de nieuwe kabels gesoldeerd.
Heb de 3poot stekker vd nieuwe lampe er dus afgknipt.

en wat betreft de verstelling vd lampen. ik blijf erbij om de bumper eraf te halen zo kun je de plaatjes waar de lamp in hoort te vallen van de onderkant verstellen.
het is wat meer werk maar bij mij heb ik ze er zo perfect in gekregen.

ik heb ook die stekkers eraf geknipt en alles aangesloten op de oude stekkers en lampen afgesteld maar ik heb niet mijn bumper erafgehaald gewoon op de verstelling vd lampen

Jeroen


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev