Advertenties


Krakend geluid LA remmerij

Gestart door Michel Cijs, 20 oktober 2004, 17:40:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

vraagje

af en toe, maar met name met lagere snelheden heb ik vanuit LA een raar geluid

dit was al zo voor de nieuwe schijven, blokken en wiellagers maar het lijkt te zijn gebleven en bij tijd en wijlen steeds erger te worden. Ik heb de spoorverbreders, de bouten etc. al ingespoten met wat kruipolie maar dit helpt nix

De remmerij werkt dus verder prima, er is geen extra slijtage te zien en de schijf aan die kant is na een ritje niet extra heet; tis alleen dus een heel irritant geluid wat je als je goed luistert zonder muziek ook binnen hoort

wie weet raad??


Paul

Zijn je schijven niet een beetje roestig? Dit kan komen door condensvorming als je auto stil heeft gestaan.
Een paar keer remmen en het is weg?
Anders heb ik geen idee.

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Michel Cijs

als ik rem is er dus nix aan de hand geen rare bijgeluiden, dus alleen als de auto rolt zeg maar. Net of er iets aanloopt, maar dan anders........tis iig moeilijk uit te leggen en op de brug doet ie nix als je hem rond draait dan geen geluiden  ??? echt heel vreemd

iig naar assen op het circuit nadat de remmen harstikke heet waren, maakte ze een hoog geluid (d8 eerst dat het van een andere auto was maar twijfel nu), lijkt dus net of de blokje aanlopen op de schijf maar dan zou de schijf voor mijn gevoel harder moeten slijten??? of iig heter moeten aanvoelen???

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev