Advertenties


Rubbers/hittebestendig tape op achterbumper voor einddemper getril

Gestart door Raymond, 12 oktober 2004, 15:33:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Raymond

Weet iemand waar je hittebestandige rubbers of tape kan krijgen (dus meer dan tegen 300 graden). Mijn eindstuk trilt iets tegen de bumper en nu wil ik op de achterbumper tussen de demper (dus boven en onder) een rubbertje plakken/tape paar lagen bevestigen tegen het trillen..

Iemand een idee?  ??? ???

berry_p

Citaat van: wess op 12 oktober 2004, 19:06:58
heb je tywraps??

dan moet je je rubbers van je uitlaat tywrappen dan hang ie ook wat losser/lager

dat heb ik gedaan...........en't werkt

gewoon om het rubber heen?
dat kan ik dan ook wel eens gaan proberen.

Michel Cijs


Raymond

Ik heb een eindstuk waar ik maar 1/2 cm boven en onder speling heb, vandaar dat die truuk niet opgaat bij mij.  :(

Michel Cijs

zoiets heb ik aan beide kanten, maar jou eindstuk is natuurlijk groter........

met een paar tyrips iig het rubber strakker zetten en dan evt. een klein stukje rubber aan beide kanten plakken op de bumper.


Raymond

Citaat van: Michel Cijs op 12 oktober 2004, 22:03:06
zoiets heb ik aan beide kanten, maar jou eindstuk is natuurlijk groter........

met een paar tyrips iig het rubber strakker zetten en dan evt. een klein stukje rubber aan beide kanten plakken op de bumper.

Kan aan mij liggen maar rubber smelt toch? Of heb jij speciale rubbers?

Tuned

de rubbers waar je uitlaat in hangt ray, heeft elke auto zodat de uitlaat vrij kan bewegen weet nie precies hoe ze vast zitten maar om die rubbeers moeten dus wat tyraps kijken we van het weekend wel even na ok?

Raymond

Citaat van: Dave op 12 oktober 2004, 22:23:27
de rubbers waar je uitlaat in hangt ray, heeft elke auto zodat de uitlaat vrij kan bewegen weet nie precies hoe ze vast zitten maar om die rubbeers moeten dus wat tyraps kijken we van het weekend wel even na ok?

Is goed joh, hoop alleen dat dat wel werkt.. is jammer dat het nou trilt.. maar bestaat er tape/rubbers die de hitte van zo'n einddemper kan verdragen?

Bob

Hey Ray bij mij zit er ook een rubbertje russen het eindstuk en de bumper... en hij is nog niet gesmolten. Zal het je donderdag laten zien  :D

Michel Cijs

#9
Citaat van: Raymond op 12 oktober 2004, 22:21:26
Citaat van: Michel Cijs op 12 oktober 2004, 22:03:06
zoiets heb ik aan beide kanten, maar jou eindstuk is natuurlijk groter........

met een paar tyrips iig het rubber strakker zetten en dan evt. een klein stukje rubber aan beide kanten plakken op de bumper.


Kan aan mij liggen maar rubber smelt toch? Of heb jij speciale rubbers?


bij mij hangt ie nu zo strak in de (ophang)rubbers mbv tyrips dat ik geen rubbertjes meer nodig heb bij de bumper; hiervoor had ik die wel, denk dezelde als bob

Raymond

Citaat van: Bob op 12 oktober 2004, 23:00:11
Hey Ray bij mij zit er ook een rubbertje russen het eindstuk en de bumper... en hij is nog niet gesmolten. Zal het je donderdag laten zien :D

en waar heb je die vandaan dan?

En anders toch maar eens kijken naar die tyrerips...

Raymond

Citaat van: wess op 12 oktober 2004, 23:01:03
trilt ie aan de bovenkant/ onderkant van de uitlaat?

Meer de bovenkant voor mijn gevoel..

Michel Cijs

Citaat van: wess op 13 oktober 2004, 17:33:38
als ie aan de bovenkant trilt dan moet je je rubbers met tywraps aanstreppen zodat ie naar beneden gaat hangen

yep, dat heb ik ook; heeft frank zo gemaakt bij MCC ;D

Tuned

wie neemt de zaklamp morgen mee dan gaan we dat bij wess en bob eens bekijken :)

Bob

Citaat van: Raymond op 13 oktober 2004, 00:37:43
Citaat van: Bob op 12 oktober 2004, 23:00:11
Hey Ray bij mij zit er ook een rubbertje russen het eindstuk en de bumper... en hij is nog niet gesmolten. Zal het je donderdag laten zien :D

en waar heb je die vandaan dan?

En anders toch maar eens kijken naar die tyrerips...

Ik heb beide...dus de tyrerips en een rubbertje tussen het eindstuk en de bumper. Is gewoon een los stukje rubber...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev