Advertenties


gezocht fotos.

Gestart door peterachterop, 1 november 2005, 11:00:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peterachterop

Ik ben op zoek naar fotos van motorkappen van de ph1 waar booskijkers aan zijn gelast.

(dit ivm met een projectje.).

Tuned

die parel moer gele uit spanje??? heeft zoiet, vraag me dan toch af waar laat hij zijn sluitings mechanisme :D

peterachterop

ja maar die heeft een geheel andere kap welke niet in een punt uitloopt in t midden maar boven de grill langsloopt.

Tuned

das gewoon een kap met het neusje eraf gesneden, en dan direkt booskijkers mee gelast heeft, vind dat persoonlijk DE mooiste oplossing om het te laten mee lassen de rest word zo hoeking enhaalt de lijnen uit de neus...


peterachterop

ja maar dave die auto heeft ook een andere voorkant waardoor het middendeel weer goed loopt. als wij dat zouden doen zonder andere bumper heb je het sluitmechanisme vd kap zitten.


Tuned

je bedoeld dat rooster wat ze door hebben laten lopen? (wat ook op je koplampen zit) dan nog zou ik graag willen weten hoe ze deze klep laten sluiten en openen....

voor deze optie is het dus, het neusje eraf, je licht unit roosters een geheel maken en je bumper van boven recht laten maken ipv de 2 inhammen

nylez

kzal even zoeken, heb vast wel een paar foto's

bateleonus

ik vind die moterkappen allemaal zo op ouwe astra's lijken

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tuned

wat ik al zei de mindere variant :D

nylez

hier een paar foto's, ik hoop dat dit is wat je bedoelt ?;)












en nog een wallpaper:

bas1984

Citaat van: Benn op  1 november 2005, 15:27:29
Heb ff een link van een duitse site:
http://213.133.123.93/megane/index.php?board=23;action=display;threadid=19715

Ze zijn iig gelast...

kvind het echt een gaaf kapje...

alleen dat die over de pinkers weer een stukej booskijker zit... had ie eigelijk wat anders op moeten verzinnen

wess

ik vind dit wel mooi



alleen dit moet dan ook gedaan worden vind ik................en dat is dan meestal weer te duur.


EbOoZ

Jullie praten over dezelfde ;D. Maar het is inderdaad een strak kapje :D
Dat stukje booskijker verkloot het op de ??n of andere manier wel...

bas1984

#14
precies wat ik ook dacht en zei

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev