Advertenties


Megane cabrio.....

Gestart door Julian, 20 oktober 2005, 19:40:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Julian

Toch maar eens mijn cabrio voorstellen bij de RMC

hmmzz nu word het denken ergens in juni had ik deze auto in duitsland gehaalt



na 1maand hebben gewacht kon ik eindelijk mijn megaantje bij de RDW laten keuren toen hij er goed doorheen was gekomen :) moest ik nog een aantal werk dagen wachten tot ik mijn kenteken kon ophalen..

NA 2dagen dat ik mijn kenteken heb rij ik rustig door mijn straat en ja hoor je raad het al een of andere idioot RIJD met HAAR auto in mijn zijkant en als gevolg


helmaal para zegt die vrouw jah sorry kon mijn rem niet vinden en had mijn gas ingedrukt :S :S nou lekker dan.. tot op de dag van vandaag nog steeds niks gehoord de verzekering doet ook moeilijk maar dat is weer een ander verhaal

2dagen later heb ik mijn auto laten maken en gelijk de handgrepen en de achter covers mee laten spuiten.


toen is het weer een heel tijdje stil geweest en heb ik weer 1maand later velgen gehaalt..


nu alleen nog verlagen de veren heb ik al liggen alleen ff kijken wanneer ik tijd heb om die dingen er onder te gooien...

vervolgens heb ik via marktplaats een roadbox op de kop hebben kunnen tikken


voorde rest ben ik nu een beetje bezig met me ICE heb nu van groundzero een compo setje erin zitten op een clarion systeem alleen wacht ik nog op mijn versterker en subwoofer...

tot zover

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev