Advertenties


Dakspoiler Megane II 3-deurs en de ruitensproeier

Gestart door Tom P, 11 oktober 2005, 14:55:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tom P

Ik heb een dakspoiler met ge?ntegreerd stoplicht besteld voor een Megane II 3-Deurs (door Renault zelf geproduceerd en zal worden geplaatst door renault verdeler/ Zie www.renault.be onder 'boetiek').
Ik vraag mij echter af wat men zal aanvangen met de ruitensproeier die zich momenteel naast mijn derde stoplicht bevindt. Zal deze worden ge?ntegreerd in de spoiler?

Jeroen

Ik neem aan dat daar wel over nagedacht is.  :D


drbiqs

Hoi
Ik heb op de mijne een orginele renault spoiler achter op zitten.
De ruitensproeier zit gewoon in de spoiler gebouwd,zit aan de onderkant in het midden van het derde remlicht.


Is niet de beste foto,maar moet het er maar ff mee doen.
Hoop dat je hier mee geholpen bent.
Let wel op dat ze hem goed monteren want dat was bij mij niet het geval.
Er moet een soort koker aan de binnenkant op de plek waar je derde remlicht zit.(montage setje van de spoiler)
Anders krijg je lekkage.
Had de druppels aan de binnekant van m'n achterruit staan.
In ieder geval plezier met je spoiler.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Tom P

 :D

Dank voor de info. Ik zal de koker in het oog houden als ze de spoiler monteren.

drbiqs

Als het goed is kan je het aan de binnenkant van de achterklep zien,ff het bovenste deel van je binnenbekleding los maken.
Kan je zo alles zien.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Tom P

Hij staat er op. Heb m'n auto ondertussen al gewassen en er kwam nergens water door.

drbiqs

meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Tom P

Ik heb nu toch een heel klein beetje (welgeteld ??n dikke druppel) water binnen. Hoe kan ik dit oplossen?
(en hoe kan ik een foto posten?)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev