Advertenties

Voorbumper te breed?

Gestart door arjanvdh, 10 oktober 2005, 12:23:33

Vorige topic - Volgende topic

arjanvdh

ik heb een nieuwe voorbumper gekocht en nu heb ik ge probeerd hem te monteren maar hij is een stuk te breed zeker 6cm.
hebben jullie dit ook ooid meegemaakt en zo ja hoe hebben jullie dit opgelost.

dit is een foto van de soort bumper die het is.

Timo Zuiderduin

geen idee maar ik zou zeggen maak er gelijk een wide body van :D

check ff of hij uberhaupt wel voor de Megane is!!
deze bumper is voor bijna alle automodellen te verkrijgen!!

hoop dat je nog niks gespoten hebt!!

peterachterop

@ arjan, ik heb dezelfde bumper en zoals timo al zei is deze voor meerdere auto's leverbaar.

Als t wel voor de megane coupe is moet je me even een mail sturen.
Ik heb dat probleem gehad met mn achterkant.

peterachterop

juist ja spanbanden er omheen en elke dag een stukje strakker zetten. desnoods in een droogkamer van een spuiter zodat de boel lekker op temperatuur kan komen en weeker wordt.

Timo Zuiderduin

aha, hij is alleen op de hoeken te breed!
tsja, dan moet hij ff terug in de goede vorm gezet worden.

ik heb weleens begrepen dat die dingen opgestapeld binnen komen en de bovenste van de stapel is dan compleet zijn vorm kwijt omdat ie over de andere heengedrukt zat!

inderdaad een kwestie van terug in de vorm trekken, en enkele dagen/weken ongespoten monteren totdat ie goed in de vorm zit en pas daarna gaan beginnen met spuiten!.
dit om te voorkomen dat de lak gaat barsten!!

peterachterop

juist...

...die van mij was tegelijk besteld met die van danny.
Danny had hem er gelijk op maar bij mij was hij dus te ruim. bleek dat die van mij ook de bovenste van een stapel was.

Kier

Mijn achterbumper was ook veel te wijd aan de achterkant. Hebben hem met 3 man op spanning onder gezet en anderhalve maand laten zitten voordat ie gespoten werd.

peterachterop

die van mij heeft ook eerst een poosje gezeten voor dat er gespoten werd.
Omdat er bijzonder veel kracht op de bumper staat kan de verse lak snel scheuren.

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev