Advertenties

Spuiten

Gestart door Erwin, 26 september 2005, 21:02:30

Vorige topic - Volgende topic

Erwin

Ik lees hier heel vaak prijzen van onderdelen van de auto, maar ik ben eigenlijk benieuwd naar de prijzen van het spuiten??
Ik ben dat nog nergens tegen gekomen.
Zijn er tevens dingen waar je dan op moet letten.

Alvast bedankt

Erik22

Het spuitwerk is overal verschillend ... ik ben bij verschillende spuiterijen geweest, nergens hoorde ik ongeveer dezelfde prijzen. bv: een achterbumper spuiten: bij de ene 150, en bij de andere 350 euro. Gewoon ergens zwart laten doen.. dat ist goedkoopste

Michel Cijs

idd overal verschillend

en ook verschillend in kwaliteit

zeker met spoilers is het het beste om alles goed te laten voorbewerken, dit kost tijd en tijd kost ....

Stefan

Ik zeg altijd maar zo: Goedkoop is duurkoop (uiteindelijk)
En dat geld niet alleen voor het spuiten van onderdelen trouwens ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

nadeel van het laten spuiten bij een beun is dat je geen garantie hebt.
als de lak er na een maandje vanaf stort heb je geen poot om op te staan en kan je als je pech hebt de kosten weer opnieuw gaan betalen!!

wess

dat zijn allemaal wijze woorden :D

Jeroen

Erik22

ik heb het ook zwart laten doen.. nu komt er een doffe plek op de motorkap  :o, daar waar het logo heeft gezeten. Vandaag ff langs geweest. Binnenkort wordt de kap helemaal over gespoten.. Waarschijnlijk te veel verharder in de plamuur :-\  Je moet natuurlijk wel weten bij wie je het zwart laat doen..  ;)

RaymondTroost

Kheb me voorbumper bij total truck care laten bewerken en spuiten.. Stootstrips eraf, onderlip 1geheel gemaakt met bumper, en strak gemaakt + mistlampen voor 200?

en tot nu toe geen loslatende delen ofzo..

Erwin

Oke bedankt voor de reacties

Joost-cabrio

Citaat van: Erik22 op 26 september 2005, 21:30:13
Het spuitwerk is overal verschillend ... ik ben bij verschillende spuiterijen geweest, nergens hoorde ik ongeveer dezelfde prijzen. bv: een achterbumper spuiten: bij de ene 150, en bij de andere 350 euro. Gewoon ergens zwart laten doen.. dat ist goedkoopste

tss gewoon zwart  :-[
ziet er bij mij niet uit een grijze auto met zwarte stukkies  :laugh:

Erik22

@ joost  idd zwart ja.. ;)je moet wat he, als je er wat moois van probeert te maken.. ;D bij mij zijn juist laatst zwarte stukkies grijs gespoten.. best vaag als je het zwart laat doen... :) :)

peterachterop

denk dat daar wel eens onduidelijkheid in is geweest.

vraag je of t zwrt wordt gedaan en krijg je een andere kleur na een aantal dagen.

Erik22

ja dan sta je raar te kijken haha ;D :)

Edgar

Zonder bon scheelt zowieso 19%...

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev