Advertenties

rode naaltjes voor witte tellerplaten

Gestart door Remco_B, 24 september 2005, 14:43:17

Vorige topic - Volgende topic

Remco_B

Ik wil graag in mijn coupe fase 1, 1996 witte tellerplaten hebben. Nou ik heb standaard witte naaldjes met zwarte tellerplaten dus da schiet nie op  ;D

De 2.0 16V meggies hebben standaard witte platen en rode naaldjes geloof ik.

Weet iemand of die rode naaldjes los te verkrijgen zijn?

Remco_B

ik hou niet van tunen als een prutser. Goed en netjes tunen kost nou eenmaal knaken........... ;D

Erik22

potje nagellak zal zeker wel een knaak kosten :) en als het zo kan, waarom niet?

EyesOnly

Citaat van: Remco_B op 25 september 2005, 10:15:25
ik hou niet van tunen als een prutser. Goed en netjes tunen kost nou eenmaal knaken........... ;D
Die trekhaak kostte zeker ook heel wat knaken?
*shuts up*

Kon het niet laten! Sorry ;)

Remco_B

Ik weet het die trekhaak ziet er niet uit, had hem er liever ook niet op gehad. Helaas is het noodzakelijk voor mij.

Het is wel jammer want nu kan ik niet echt veel met bumpers beginnen. >:(

peterachterop

zo'n trekhaak is zeker iets voor een prutser ;)

Nee maar echt ik denk dat velen dat met nagellak of achterlichten spray hebben gedaan.

Edgar

Denk inderdaad dat er geen andere kleuren wijzerss worden gemaakt. Wat je zou kunnen doen als je perse knaken uit wilt geven is het volgende. Je koopt een wijzertje van helder plexiglas. In de unit zitten LED-jes. Je kunt dan de LED-jes voor de wijzers vervangen met rode en tegelijkertijd als de boel toch open ligt de andere vervangen door blauwe (het zogenaamde VW-effect)

Maar nagellak of achterlichtenspray werkt ook prima.

mark75

Is dit de kenteken die je zocht?

Wel rare vraag om van mij de kenteken te willen weten voor alleen de witte tellerplaten en rode
wijzers.

Ik zeg: ga vooral niet een auto op uiterlijk tunen als het niet echt is.  ...jah ieder z'n meug........

Sport auto kost geld en geld kost deze van mij ....want alles is duur.

Tip Maak je eigen gave platen die niemand heeft.........die niemand heeft.

Veel succes met je platen

Remco_B

Het gaat idd toch maar verven ofzo worden

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev