Advertenties


middendemper eruit

Gestart door willemhs, 18 september 2005, 18:33:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

willemhs

Ik heb een 1.6e. Omdat de katalisator rammelde heb ik een katvervanger gemonteerd. Hierdoor maakt de uitlaat iets meer een 'motorisch' geluid, blikachtig. En ik heb het idee dat de auto net iets pittiger optrekt.

Omdat ik het geluid wat wilde verbeteren heb ik een Remus einddemper gemonteerd.

Het geluid is brommend, wat dieper,  wat holler. Een hele verbetering vind ik zelf.

Maar ik ben benieuwd wat het geluid zal doen als ik de middendemer verwijder (er tussenuit slijpen, en er een rechte pijp tussen lassen).
Ik ga er van uit dat het harder zal klinken, maar zal het 'motorisch' of hol gaan klinken?

RaymondTroost

bij mij klinkt het toch wel leuk! zonder kat, en middendemper! ik zou et doen..

willemhs

Ok, dan wil ik dat ook gaan proberen.
Mocht er iemand nog een middendemper over hebben, laat het me maar weten.

Michel Veltman

kans is groot dat ik op korte termijn mn middendemper eruit laat slopen om wat meer geluid te krijgen ;) ;D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

:)

bij deze dus ook een middendemper te koop voor de liefhebber ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

willemhs


Wouter

bij mijj staat er a.s dinsdag een afspraak om de middendemper eronder uit te slopuh! Ben benieuwd in comb. met remus einddemper en greeen openluchtfilter....

kan niet w8en!
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Kier

Als me auto terug is van de spuiter wordt bij mij ook de middendemper vervangen  :P

willemhs

Michel had alleen het dempertje zelf nog (dus niet de buizen zelf).
Dus mocht er nog iemand een middendemper (of de buizen) hebben liggen... ik hoor het graag

Wouter

middendemper is van de week vervangen maar de boel stinkt nu als de pest als het warm word. Hoop dat dit alleen even inrijden is... Verder is het geluid er wel op voorruit gegaan: niet associaal maar gewoon lekker aanwezig en niet overheersend op hogere snelheden.  :D
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Timo Zuiderduin

denk dat die stank normaal is.
ruik je meestal ook als je een nieuwe einddemper monteert!!

Kier

Bij mij is van de week ook de middendemper eronder uit gegaan...  geen stank, wel mooi geluidje :D

Wouter

Heb het nog even nagevraagd voor de zkerheid en de stank is idd normaal de eerste kilometers (was idd bij mijn einddemper ook zo) : soort van tektiel ofzoiets  had ie het over. Maar volgens mij word et  geluid nog steeds heftiger naarmate er meerdere kilometers opzitten ;D :D
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev