Advertenties


Wat te doen?

Gestart door Arno, 4 september 2005, 16:55:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arno

hoi

Even op een rijtje wat in me megane zit:

Pioneer Mosfet 45x4 Radio

Speakers voor:

Bolt Lightning ? 75 W rms / 4 ohm / 225 W max

Speakers achter:

Boschman 230 W max (meer staat er niet op)

Versterker:

Magnat Michael Schumacher edition, 4/3/2 channel, 400 W max, 2 ohm stable

Subwoofer:

Magnat Michael Schumacher edition, 4 ohm, 480 W max, 91 db

Dit is de informatie die ik van me speakers kan halen enz.

Nu is het zo, er komt redelijk geluid uit, maar het probleem is. Bijna al het geluid komt uit de speakers voor, ook de bass. Nu heb ik met een beetje afstellen van de versterker de bass meer naar achter gekregen.
Maar de speakers achter lijken gewoon geen mooi geluid te kunnen geven en zeker niet hard. (lees: 80 % van het geluid komt voor eruit, 20 % achter)

En ik heb zowat met alle instellingen al wat gedaan van de radio dus daar ligt het niet aan.

Is het nu misschien zo, dat me speakers achter echt heel bagger zijn? Zo ja, wat kan je me aanraden dan. Want ik heb graag het geluid wat beter verdeeld door de auto.

Als iemand anders nog tips of op / aanmerkingen hebben op me audio gebeuren, laat het gerust weten!

(dit zat er trouwens allemaal al in toen ik hem kocht van Timski)

groetjes Arno

EyesOnly

Hoe is het zaakje aangelosten

Erix

Je boschman prulletjes achterin zijn inderdaad niet veel maar dit zou de laagweergave niet mogen beinvloeden. Klinkt allemaal een beetje alsof alles beetje flutsflats aan elkaar geknoopt zit ipv goed ingebouwd.

Waar woon je ergens?!
ZX-Audio · the finest audio products around

Arno

Etten-Leur, bij breda :)

Het is ingebouwd door een bedrijf, volgens de vorige eigenaar. Dus daar ga ik van uit.

En of het goed aangesloten zit enzo, tja ik heb daar te weinig verstand van om te controleren denk ik?

Jeroen

Ik denk dat Erix wel weet waar Etten Leur ligt  ;)

EyesOnly

Lijkt me inderdaad niet zo'n probleem :D

Erix

Hmmm Etten-Leur klinkt wel bekend dichtbij ja  :P

De eerste twee/drie weken ben ik nog erg druk bezig voor Jaguar (de XK-150 Advanced Lightweight Coupe) dus heb eventjes weinig tot geen tijd aangezien de druk nogal hoog is :(. Daarna kun je wel een keer langsdroppen om er eens naar te kijken.
ZX-Audio · the finest audio products around

Arno

Waar woon je dan :)

Ik kan wel wat hulp gebruiken namelijk!


Erix

Ik woon dus ook in Etten-Leur ;)
ZX-Audio · the finest audio products around

Arno


dbt19

Ik woon dus ook in etten-leur, wordt een keer een meetinkje denk ;D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev