Advertenties


Opzoek naar H7 reflector of xenon koplamp (alleen omhulsel kan ook)

Gestart door Tasin, 11 april 2023, 00:56:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tasin

Hallo allen,

Ik heb een megane 1.5 dci uit 2011. Ik heb recent de H7 lampen vervangen voor led lampen met ingebouwde projector. Om dit passend te maken moest ik de kleine reflector in de koplamp (wat lijkt op een paraplu) afbreken. Helaas valt de lichtopbrengst erg tegen en wil ik terug naar het orgineel, of naar orginele xenon lampen. Zoals jullie mogelijk al snappen kan ik niet terug naar het orgineel aangezien ik dat parapluutje heb gesloopt.

Mijn vraag, heeft iemand toevallig een set reflectoren over nadat die bijvoorbeeld zijn koplampen heeft omgebouwd naar xenon? Of nog beter, heeft iemand een setje xenon koplampen? Enkel de behuizingen met bekabeling van de xenon koplampen is ook goed. Ik kan een setje orginele lenzen aanschaffen maar zonder de juiste bekabeling is dat erg veel werk.

Hieronder een foto van de reflectoren die ik nodig heb

(Zoals te zien is de bevestigingspunt afgebroken)




mark

Ah je hebt de goedkope verblindende leds gemonteerd, die ik altijd afkeur bij een apk keuring.... Goedkoop is duurkoop...

Die dingen zijn niet los leverbaar, gaat je een setje andere koplampen kosten.

Ik zie dit vaker voorbij komen, verlichting moet je aan een professionele monteur overlaten. Anders krijg je dit soort dingen.

Klinkt misschien bot, maar kom het veelste vaak tegen helaas.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev